bambi

Dagens Zack
 
Vilken härlig höstdag det har varit idag! Zack invigde sin supersnygga sjal från Scotch Shrunk och sa "nu ser jag ut som dig mamma" (jag brukar ha sjal när jag har jacka). Han har fortfarande den på sig och vill inte ta av sig den. :)
 
Till den hade han sin favoritskjorta från Desigual, slips från Polarn o. Pyret, jeans från Mini Rodini och skor från Ecco.
 
 
#1 - hanna

Var han sådär kallt klädd idag? Det var ju kallt ute eller var det bara för bilden?

#2 - hanna

Var han sådär kallt klädd idag? Det var ju kallt ute eller var det bara för bilden?

Svar: Det var ca 12-13 grader här i Stockholm, men han gick klädd så där och ville inte ha jacka!
bambi

#3 - Nicolina Sällberg's blogg – 25-årig utbildad webbredaktör, bloggnörd, vegan och feminist från en liten by vid havet

Vad mysig sjalen ser ut :) Jag älskar också att ha det på mig, mycket bra plagg!

#4 - Lina

Snyggt m sjal :) Vi hade oxå kalas väder i Dalarna, underbart, kram kram

#5 - Rebecca

Huuuur kan jag inte ha hittat eller sett den här bloggen tidigare!? Jag överdriver inte med att jag spenderat två timmar med at surfa runt i alla dina härliga inlägg (tog en liten mata-bebis-paus någonstans däri ierförsig)! Härligt härligt!