bambi

Ensamtid - åh, va jag längtar!
Åh, va jag längtar till lördag! Då ska jag faktiskt bo på hotell, utan familjen. Jag gjorde faktiskt så förra året, men då betalade jag för att sova borta en natt - här i stan. Bara för att få vara ensam lite. Det kändes som att det lätt var värt den där tusenlappen. Denna gången behöver jag inte betala, för vi är ett gäng bloggare som har blivit ditbjudna och det ska bli sååååå skönt!
 
Jag ska LÄSA, läsa bloggar och blogga... och SOVA förstås! Åh, va jag längtar!
 
Sen är jag sjukt sugen på att baka en TÅRTA. Jag har beställt ingredienser som ska levereras ikväll (alltså av Mathem, om det lät konstigt...) men får se om jag orkar börja med tårtan ikväll. Jag är ständigt trött och slocknar i sängen innan kl. 22, men så är det rätt så körigt på jobbet. Jag har börjat med utvecklingssamtal, det är omdömen som ska skrivas och en massa prov som ska rättas. Men snart är det höstlov och på lördag får jag SOVA  :)
 
 
 
#1 - Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Det lät alldeles underbart att sova på hotell :)

#2 - Laura

Åhhh vad mysigt med hotell! Själv längtar jag till kamikaze-shopping-resan till Polen om 27 dagar ;-)
Ha en fin kväll och sov gott när du väl slocknat!

#3 - Lina

Synd att vi missar varandra, jag ska sova på fred, kram