bambi

Exklusiv smygpremiär!
Polarn och Pyrets limited edition cirkuskollektion, släpps den 21 oktober i butikerna i begränsad upplaga. Men som en av Polarn och Pyrets bloggkompisar så kommer jag under denna vecka och nästa ha en exklusiv smygpremiär där jag kommer att visa er mina tre favoriter ur cirkuskollektionen!
 
 
Kollektionen kommer att innehålla ränder i en ny tappning och just denna tröja älskar jag! Lila är ju min absoluta favoritfärg och det är väldigt snyggt med dom gröna kontrasterna. En fin unisex tröja!
 
Håll utkik efter fler plagg inom smygpremiären....
#1 - Sara - Mamma till Max (-08) och Ebba (-13)

En väldigt fin tröja =)! jag älskar både lila, grönt, ränder och hjärtan så kan ju inte bli bättre =)!

#2 - Jennie

Den där MÅSTE jag ha!! Vi har ofta samma smak när det gäller barnkläder. :)
Kommer dom finnas i alla butiker? Hur vet man om dom kommer in?

#3 - Elin - Livat på torpet

Men åh vilken fin!!! En sån tröja kanske jag "måste" köpa hem till ingrid ;)

#4 - michaela- mamma till tre 💗

åhåhåhåh. den står det min sons namn på. måste ha!!

#5 - Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Fin! Spännande att se dom andra plaggen sen också :)

#6 - Sara

Hej Bambi!
Vet du vilka storlekar den här kollektionen kommer att finnas i?
Tänkte om du hört något med tanke på att du är deras bloggkompis.

#7 - En plats i solen

oh vad fin!

#8 - Evelina

Vilken underbar tröja, allt jag sett hitills från kollektionen är fantastiskt... =)

#9 - Millan - två små och mamma mu

Den här gillar jag! :)