bambi

Exklusiv smygpremiär - del 3
Här kommer det sista plagget som jag kommer att visa ur Polarn och Pyrets limited edition cirkuskollektion, som släpps den 21 oktober i butikerna. Några av er har ställt lite frågor, som jag nu har fått svar på, kollektionen kommer att komma till alla butiker men bara i begränsad upplaga och upp till storlek 122.
 
 
Om ni har missat dom tidigare två delarna i smygpremiären så finns del 1 här och del 2 här.
 
#1 - michaela- mamma till tre 💗

men du..vad jobbigt det blev nu. vilken ska sonen nu få? denna eller den med hjärtat? båda var ju helt underbara!
får man låna bilderna på tröjorna förresten?

Svar: Jag vet! Jag älskar alla tre som jag har visat och skulle gärna köpa alla tre till både Zack och Leah :) Det borde gå bra att låna bilderna, bara du skriver när plaggen släpps så att folk inte tror att dom finns ute nu :)
bambi

#2 - Elin - Livat på torpet

Så fin! Kommer den som body med? Och kommer den säljas i webshopen? En annan har ju 15 mil till närmsta affär ...

#3 - Lina

Klassiska och fina kläder :) kram

#4 - Love - Oliwers och tvillingarnas mamma

Åh coolt, inte riktigt min stil men finns så mycket annat från POP som passar oss :)
kram