bambi

Just nu: 25% rabatt på Dermalogica!
 
I våras så var jag och gjorde en härlig ansiktsbehandling hos Judith på Militus Medical. Judith gav mig personliga rekommendationer på produkter. Det var produkter från Dermalogica och jag har tidigare använt Dermalogica så jag vet hur bra dessa produkter verkligen är. 
 
Bästa bästa ansiktskrämen, som jag faktiskt har använt i många år tidigare, är helt klart Active Moist. Den kan användas både på dagen och på kvällen. Men om man vill ha lite färg på ansiktskrämen för att få en jämnare hudton så är Sheer Tint perfekt.
 
För att se lite piggare ut och för den känsliga huden under ögonen rekommenderade Judith Total Eye Care. Den ska dessutom reducera svullnad och fina linjer. Perfekt för en trött småbarnsmamma, känner jag!
 
Judith såg även att jag har rätt så känslig hud. Jag har lätt för att bli röd om kinderna, så fort jag blir lite varm så blir kinderna röda eller om jag tar ett glas vin. Det berättade Judith beror på att jag har känslig hud och då skulle Ultracalming Serum Concentrate hjälpa mot detta. Man ska bara använda pytte pytte lite innan man har på sin ansiktskräm.
 
Om ni är intresserad av dessa superbra produkter (Dermalogica ÄR verkligen bäst!) så ska ni passa på och beställa dom för just nu får ni en rejäl rabatt på 25% hos Militus Medical om ni använder koden bambi25 men koden gäller bara till första november!