bambi

Lindts nya mini-praliner
 
Bästa sortens bud är dom som innehåller choklad! Helt klart! Lindt är en av mina favoriter när det gäller choklad och jag köper ofta deras choklad just för att den håller så hög kvalité.
 
Nu har Lindt kommit med en nyhet och det är askar med mini-praliner! Dom är så söta och när dom är så små så kan man ju äta många!
 
 
Pralinerna håller helt klart hög kvalité och jag gillade att det var en sån variation i smakerna! Så som marsipan med apelsin, hasselnötskrokant, mandel och hasselnörsnougat, mm.
 
Supersöta askar som är perfekt som en liten present eller till fredagsmyset  :)
#1 - Hondjur

Nu är ju inte jag personligen en chockladmänniska men även jag vet att Lindt är bra!
Och det ser ut som perfekta "gå - bort askar" :)
Tak för tipset!

#2 - Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Kanske farligt när dom är små, man tar en till och en till och en till och kanske en till :D

#3 - Katarina

Jag gillar att de är små, för vanligen är de alltför stora enligt mig. Och när de är små kan man äta många :) Önskar dig en fin dag, kram.

#4 - Lina

Mm de var sååå goda :) Jag åt upp en ask på en dag :) Fick du mitt mail igår? kram kram