bambi

Något viktigt att skriva upp
 
Dagen idag började inte på bästa sätt. Jag hade lagt mig i Zacks säng eftersom det var så trångt i vår säng. Jag brukar ALDRIG gå och lägga mig någon annanstans men maken sa "gå lägg dig i Zacks säng" när jag gnällde över att det var trångt i sängen.
 
Så jag gick och la mig i Zacks säng. Sen så vaknar jag av att Zack kommer in och säger nåt om att klockan är 7:09. Jag får lite smått panik för jag hade ställt klockan på 6:30 eftersom jag hade en massa utvecklingssamtal och lektioner, en fullbokad dag alltså och då vill jag inte komma försent!
 
Jag rusar upp och frågar maken om han har stängt av min väckarklocka. Jo minsann, det hade han gjort! Han skyllde på att han var förvirrad när han stängde av min väckarklocka. Jag blev sur och Zack hörde detta. Då sa han att jag kunde skriva om hur dum pappa hade varit i hans nya bok... haha. Han hade nämligen fått en skrivbok som jag fick i en goodiebag. Jag sa att han kunde skriva upp hemligheter och viktiga saker i den och då tyckte han tydligen att "pappa gör så att mamma kommer försent till jobbet" var något att skriva i den  ;)
 
 
Efter ett av mina utvecklingssamtal så ser jag att jag har missade samtal från både förskolan och maken. Då har Zack fått feber under dagen. Maken åkte och hämtade och imorgon blir det min tur att vabba. Jag ser det lite som en chans för mig att vila lite också efter denna hektiska dag.
#1 - Elin - Livat på torpet

Haha! Du blir lite som Emils mamma och "hyssboken" ;)

#2 - Viktoria - PinkPastry

Nu äntligen har jag gjort ett av dina recept och bjudit på. Gjorde succe på jobbet, har bloggat om den med. Tack, Stor kram!