bambi

Nervöst
 
Jag försöker lugna mina nerver inför morgondagen (då jag ska vara med på Chokladfestivalens bloggduell) och jag försöker få lite inspiration genom att läsa senaste numret av Hembakat som hade en stor special om just choklad. Vi vet inte vad det är vi ska göra men jag gissar på att det har med choklad att göra  ;)
 
Favoritglassen fick åka fram också.... inget slår den!
 
 
Ni får jättegärna komma och hejja på mig! Jag kommer att tävla klockan 10.15. Maken tar med barnen dit så ni kommer att få se lite kort på mig in action senare  :)
#1 - TUMADRE

Heja dig!

#2 - lina

LYCKA TILL det kommer gååå sååå bra :) Hoppas vi får följa dig på instagram? kram kram

Svar: Ska försöka hinna instagramma, om det inte är för stressigt!! KRAM
bambi

#3 - Emlisch

Åå, vad roligt. Det kommer säkert gå jättebra. Ska hålla tummarna för detta :)

Ja, det stod ovanpå kartongen om de var en vit eller svart..valde en svart medvetet då vi har svart och grått i köket. Sodastreamen var ju såå himla fin alltså. Hade en vi köpte precis när de hade kommit ut för flera år sen- det har hunnit hända en del sedan dess :)

Ha en fortsatt trevlig helg och lycka till imorgon.

Kramis

#4 - Fröken M

Lycka till i morgon ! Jag är säker på att det kommer gå galant !! Kram

#5 - Josefine

Vad roligt! Du är ju så duktig på att baka.. det grejar du galant! Lycka till!

#6 - dianasdrömmar

Spännande, lycka till kram Diana