bambi

Ny färgglad pyjamas
Ni som följer mig på Instagram (@bambiblogg) såg att jag hade varit på Polarn och Pyret och shoppat lite idag. Jag visade inte vad jag hade shoppat och här ser ni vad som låg i påsen.
 
 
Just pyjamas glömmer jag bort lite grann att köpa, det blir ju mestadels tröjor och byxor och det är ju lite roligare att köpa. Men pyjamas är ändå rätt så viktigt då det ska tvättas ofta och i varmare temperatur, så jag brukar välja pyjamas med hög kvalité och då har det inte varit några problem för Leah att ärva dom heller.
 
Vi har varit grymt nöjda med just Polarn och Pyrets pyjamasar. Det är mudd på alla ärmslut och benslut så barnen kan ha dom i en evighet. Vi har ett par pyjamasar därifrån som barnen har haft i många många år nu, just för att dom kan "växa" med dom. 
 
Så denna stjärnpyjamas kändes som ett bra köp, jag vet att den kommer hänga med i många år och då är det värt dom 300 kronor den kostade.
 
 
Sen blev det min favorit från cirkuskollektionen. Lila är min favoritfärg så jag kunde verkligen inte låta bli att köpa denna fina! Zack ville ha på sig den på en gång!  :)
 
Har ni handlat nåt från cirkuskollektionen?
#1 - Elin - Livat på torpet

Jag tänkte köpa lite julklappar till ingrid från kollektionen. Gillade både den där lila tröjan (fast jag ska köpa body) och den rosa randiga. Kanske jag ska köpa den lila tröjan till tore med, han som är helt tokig i den färgen :)

#2 - Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Vilken fin pyjamas :)

#3 - Angelica

Jag köpte den marinblå och vitrandiga tröjan med röd stjärna och muddar till min son på 2 1/2, han älskar stjärnor och vill ha den på sig hela tiden :) Själva cirkus-printet var lite för mycket för min smak, denna var precis lagom :)

#4 - ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

åh så fint! inte så konstigt att ja gilla de då jag är kär i stjärnor ;)

#5 - Jo

Jag beställde den lila tröjans som Zach har på sig till min dotter. Superfin och passar båda könen!

#6 - Jo

Hm, ZACK inte Zach! ;-)