bambi

Så klart väljer han det stället då.....
Barn är ju rätt smarta ibland. Zack och Leah skulle få tatueringar...
 
Zack: Får jag ha den vart jag vill?
Maken: (funderar lite först) Var som helst förutom i ansiktet.
Zack: Då vill jag ha den på halsen!
 
#1 - Anna

Hej!

Vem vann filmen? Nyfiken!

Anna

Svar: Kommer ikväll!
bambi

#2 - Viktoria - PinkPastry

Äntligen hade jag tänkt göra ett av dina recept nu i veckan och bjuda kollegorna på när jag fyller år. Brownie banana spliten, mums, längtar. Men hur stor form hade du? Tycker det låter lite med ett halvt paket digestive? Tacksam för svar stor kram!

Svar: Den gjorde jag i en vanlig springform med löstagbar kant :)
bambi

#3 - Julia

haha barn är så härliga :)

#4 - fröken K | svensk amatörfotograf i Norge

Ja, klart han ska ha den där. Då syns den ju hela tiden. Smart unge. ;)

#5 - Tess

Hehe... härligt :-)

#6 - Katrin

Varför fick han inte ha den i ansiktet?

Svar: Ja du, jag tror att maken tänkte att det var lite olämpligt bara....
bambi