bambi

Bloggen och bloggvärlden
 
Ni glömmer väl inte att vara med och tävla om det otroligt fina Lundby dockskåpet? Det är inte så många tävlande, ni kanske tycker att det är lite jobbigt att maila men det är det väl värt med så fina priser?
 
Jag har fler tävlingar på gång och andra roliga samarbeten. Ikväll dyker det upp något spännande! En utmaning som jag fick som hänger ihop med ett tv-program som sänds ikväll.... Nu kanske ni nästan kan lista ut vad det handlar om  ;)
Det händer mycket i bloggvärlden just nu och jag det är otroligt roligt och spännande att få ta del av allt detta. Jag får då och då mail och kommentarer med frågor om hur man får en stor blogg med många besökare eller hur man får samarbeta med företag. Ni har väl inte missat mina bloggtips, som innehåller just tips om hur man ökar trafiken tilkl sin blogg och med tips om hur man kan få kontakt med företag att samarbeta med.
#1 - Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Åhh så roligt! Då måste jag ju bara kolla ikväll :)

#2 - Elin - Livat på torpet

Spännande!!