bambi

Cupcakes med färgglada ränder i frostingen


Till Zacks kalas så bakade jag förstås cupcakes också. Jag gjorde bara vanliga vaniljcupcakes som jag stoppade ner lite blåbär i (han älskar blåbär) och vanlig vaniljfrosting. Men innan jag spritsade på dom så drog jag linjer av karamellfärg (färgpasta använde jag för att vara exakt) längs med insidan av spritspåsen. Sen när man spritsar så blir det färgglada ränder på frostingen.   Sen så hade jag i en "cupcake ring" i mitten som är en plastring med en tecknad figur på. Dessa cupcake rings är poppis i USA och jag vet inte riktigt om eller var man kan få tag på dessa här i Sverige. Men man kan förstås använda andra plastringar till barnkalaset, för barnen blev jätteglada att dom fick behålla dessa ringar.
#1 - Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Fina! :)

#2 - Tess

Vilka härliga! Perfekta för barnkalas :-)

#3 - Camilla W

Men åH!
Var i hela friden har du köpt dessa? I USA? Min dotter har blivit kär i de där björnarna med regnbåge på magen,...
Hon skulle ju svimma av lycka om man fick tag i dem till hennes födelsedag...

Superfina bakverk du gör! Man blir inspirerad :)

Svar: Men du, du kan få dom som jag har om du betalar för frakten! Maila mig så ordnar vi det. Jag är på jobbet just nu så jag kan inte kolla exakt hut många jag har kvar, men jag tror att det är en 5-6 st i allafall...
bambi