bambi

Gud va JAG längtar! ;)
 
Igår hämtade jag ut barnens nya dockskåp från Lundby. Som en av Mickis bloggkompisar så får jag ett dockskåp med två tillbehör, gud vilken lyx! Jag känner mig helt pirrig i magen av att få hem den och längtar till jag kan börja leka och inreda det... haha.... 
 
Men jag hade inget dockskåp när jag var liten så nu behöver jag ta igen det jag missade! Det finns så mycket roligt man kan göra med dockskåpet också. Skriva ut egna tapeter och tavlor, pyssla ihop en massa egna tillbehör, mm. 
 
 
Och ni missar väl inte att ni också kan vinna ett dockskåp från Lundby?!? Men ni kan vinna Småland dockskåpet, jag valde Stockholm istället (men det var verkligen inte ett lätt val kan jag säga!!). Sista tävlingsdagen är imorgon!
#1 - Lotta H

Åhh, jag förstår att du längtar! Det är ju så fantastiskt roligt med dockskåp! =) Jag hade heller inget som barn, så drömmen lever liksom kvar hos mig också;)

Fint kök du valt till!

Ha så roligt med inredningen! :)

#2 - Elin - Livat på torpet

Åh så kul! Vill också ha ett dockskåp ... eller jag mena, ungarna vill ha ett ;)

Måste in och tävla om ett nu så jag inte missar det!

#3 - Elisabeth Öberg

Jag förstår att du längtar, det är jätteroligt!
Jag skulle själv ha lika skoj som barnen. Roligt med saker som både vuxna och barn gillar :-)

#4 - Camilla W

Vilken underbar känsla, att som vuxen få känna det där man kände som liten på julafton... ;)

#5 - Amandas jul

Haha, jag tror nog jag skulle leka mer än dottern om vi köpte ett dockskåp också, det blir ju lite The sims över det hela :)