bambi

Kalasbakandet har börjat!
 
Jag har ägnat kvällen åt att baka 36 stycken nallar.... puh... Jag hade även tänkt göra igelkottar men det får bli imorgon. Recept och instruktioner till dessa kommer senare i bloggen för just nu är jag helt slut efter bakandet, känns nästan som om jag också börjar bli sjuk... Väldigt lägligt till kalas och allt...
 
#1 - Helena

Oj, vilket jobb du måste ha lagt ner! De är jättefina! :)

Svar: Dom är inte alls så avancerade som dom ser ut! Jag lovar!
bambi

#2 - Elin - Livat på torpet

Men vilka söta! Och vilket jobb du gjort. Du är ju jätte duktig :)

#3 - fröken K | svensk amatörfotograf i Norge

Jättefina kakor! Hoppas du inte blir sjuk, om det är en förkylning på g så kan du gurgla saltvatten. Vidrigt där och då, men har hjälpt mig alldeles för många gånger. ;)

#4 - Malins- allt och lite annat

Men guud vilka fina kakor!:) Snacka om att de kommer att bli poppis på kalaset! :)