bambi

Lyxigt från Lush
 
Jag älskar att få hem paket från Lush. Det känns verkligen extra lyxigt och det är såååå underbart att man kan beställa deras produkter på deras hemsida. Nu fick jag hem en hel låda full med produkter för att testa och recensera men jag brukar handla på Lush. Tidigare så hade jag alltid en stor hög med badbomber på fatet som ni ser här ovanför, i badrummet, för att det luktar sååååå gott men också för att det känns så lyxigt. Jag log bara jag såg dom där. 
 
Så nu har jag lagt upp badbomberna på fatet igen och jag längtar sååå att få använda dom men först så kan dom sprida lite glädje genom sin doft och sina vackra färger. Ickle Baby är egentligen till barnen, så den får dom väl ta  ;)  Den är extra mild och snäll och har en lugnande effekt, så den är perfekt till kvällsbadet. Själv så ser jag fram emot badoljan Dreamtime som innehåller kamomill och lavendel och som ska vara avslappnande och ge en känsla av välbefinnande.
 
 
Barnen fick även hem Fun och shower gelen Whoosh (som är som géle). Men Fun är som play-doh eller lera som man kan forma i badet/duschen! Så häftig, för den är tvål, shampoo, bubbelbad och leksak i ett. Dom finns i fem färger, just nu är dom slut i webbutiken (men jag hoppas att dom kommer in snart!!) men jag har sett dom i butik - så håll utkik! Jag kan säga att Zack och Leah älskade Fun!
 
#1 - Longevity - en blogg om hälsa

Badkar är något jag saknar här hemma :-)

#2 - Sara - Mamma till Max (-08) och Ebba (-13)

jag tycker det luktar gott bara genom att titta på bilden =) jag har aldrig testat lush! kan du inte fixa en tävling med vinst därifrån? ;)

Svar: Jag ska maila och fråga!
bambi

#3 - Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Oj så lyxigt! :)