bambi

Vinn ett Lundby dockskåp och fina tillbehör!
Här kommer en riktigt fin tävling i samarbete med Lundby och Micki Leksaker. Som en av Mickis bloggkompisar så har jag fått äran att tävla ut ett Lundby Småland dockskåp och flera tillbehör till er! Tre stycken lyckliga vinnare blir det! 
 
 

Förstapris: 1 Lundby Småland + 2 av årets nya tillbehörsset

Andrapris: 2 av årets nya tillbehörsset

Tredjepris: 1 av årets nya tillbehörsset

 

För att vara med och tävla om dessa fina priser så behöver ni bara svara på tre frågor (som finns här nedanför) och maila era svar till mig på: [email protected]  senast den 25 september.

 

 

1.   Vad heter Lundbys två dockskåpsmodeller? 

2.   Vilken uteleksak använder pojken när han leker i trädgården i den här filmen? 


3.       Varför ska just du vinna, lämna en bra motivering?

 

 
#1 - Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Jag är med, såklart! :)

#2 - therese

vilken kul tävling!

#3 - A

Hur definierar du pojke, menar du barnet i grön tröja? Jobbig jag är nu, eller menar du barnet i blå tröja, hur ska jag avgöra vilken som är pojke?

Svar: Det är inte jag som har gjort frågorna men jag antar att det är barnet i grön tröja.
bambi

#4 - Carolina

Jag är såklart med i tävlingen :-)

#5 - EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Tipsat om din tävling både i mitt tävlingsinlägg och i tävlingstipsarbloggen

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/09/17/lundby-dockskap-259/

#6 - Carola L

Jag är med och har mailat

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/september/dockskap-4.html

#7 - Matilda

Mejlat och håller tummarna :)

#8 - Fröken Lundin

Tack för påminnelsen - självklart vill jag tävla!

Hälsningar,
Fröken Lundin

#9 - Simone

Är absolut med.underbar vinst och skulle gärna vilja knipa första plats.så fint hus.
Kram Simone

#10 - Shopaholic & Mama

Jag är med!! :)

#11 - Terese Engqvist

Jag är med och håller tummarna 😃😃😃

#12 - Jessica

Roligaste tävlingen!
Jag är med!

#13 - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Är med i tävlingen och har mailat nu. Hoppas :-D

#14 - Tjejmorsan

<3 Är med om det inte är för sent :)