bambi

Säg hej till Sam!
 

Jag har glömt att uppdatera om hur det har gått för barnen att sova hela natten i sina sängar. För Zack gick det lysande och han samlade rätt så snabbt ihop klistermärken (barnen fick ett klistermärke varje natt där dom hade sovit hela natten i sina egna sängar, istället för att komma in och lägga sig i vår säng) och fick sin ”belöning” efter 20 klistermärken – ett Ninjago spel till Nintendot.

För Leah har det tagit lite längre tid men det är helt klart en förbättring mot förut. Undantaget är förstås nu när dom har varit sjuka.

Men allt var frid och fröjd när dom låg i sina sängar, tills dom började ropa ”är det morgon än?”. Då kändes det väldigt passande att jag fick förfrågan att recensera nattlampan Sam (jag tackar nej till mycket som jag känner att jag inte behöver eller vill ha, men denna var ju perfekt!).

Sam är nämligen en nattlampa med en klocka som visar barnet när det är morgon!