bambi

Ny vecka som bjuder på så mycket roligt!
 

God morgon vecka 40! Denna vecka bjuder på så otroligt mycket skoj! Ikväll har Linda bjudit med mig på smygpremiären av filmen Gone Girl (jag har sett att det har varit reklam för just den filmen här på bloggen) och det ser jag verkligen fram emot.

I helgen är det Underbara barn mässan och Bak- och chokladfestivalen. Allt som jag älskar under ett och samma tak på Älvjömässan i helgen alltså!

Sen ska jag iväg och övernatta på ett hemligt ställe med Linda. Det är hennes födelsedagspresent så hon vet inte vart vi ska och det ska bli så spännande! Jag ser verkligen fram emot det!

Men igår hade jag en fin dag tillsammans med Zack på Tom tits i Södertälje. Det är därifrån alla bilderna är.

 

 

Zack börjar bli i lite mer lagom ålder för Tom tits. Det blir kanske ännu roligare nästa år när han kan läsa instruktionerna helt själv, men mycket förstår han vad han ska göra utan instruktioner.

Tom tits är verkligen ett jättehärligt ställe där barnen får upptäcka och utforska. Vi tyckte dock att det var lite tråkigt att dom inte hade gården öppen. Den var stängd för säsongen så det var bara inomhus som gällde nu.