bambi

Frost barnkalas
 
Som sagt, igår var det Frost-kalas hemma hos Linda. Hennes dotter fyllde nyligen 7 år, tänk va tiden går fort! Och snart är det dags för Leahs Frost-kalas så det var bra att få lite tips på vad man kan göra.
 
 
Titta ås mycket fint Linda hade gjort! En otroligt fin Olof-tårta och fina ”is-klubbor”.
 
 
Sen så blev det också ”sätt näsan på Olof”-lek, där Zack vann och fick en fin medalj! Jag fick många komplimanger för min klänning som kommer från me&i (från förra säsongen).
 
 
 

Inte bara en fin tårta, en väldigt god tårta också! Nu får jag spåna och planera mitt Frost-kalas för Leah. Jag har redan funderat ut tårta (det blir en annan slags Olof-tårta) men sen får vi se vad det blir mer. Det är lätt att det blir för mycket, för just när det gäller Frost så finns det så MYCKET. Ett tag så tänkte jag ordna med heliumballonger och en massa saker i ”fiskdammspåsarna” men det blir för mycket. Ska försöka behärska mig!  🙂

Ha en fin söndagskväll!