bambi

Nu börjar det hända saker i badrummet
 
Nu börjar det hända lite saker i badrummet, även om jag tycker att det går sååååå sakta. Vet ni vad som hände? Minns ni det där vita kaklet som var slut, som gjorde att jag typ bröt ihop för att jag var tvungen att välja ett nytt kakel i sista sekund. Jo, men det fanns helt plötsligt och blev levererat med det andra kaklet. Jag förstod ingenting. Så nu fick jag åka tillbaka med det ”nya” kaklet men samtidigt är jag glad att det första fanns ändå. Det är nämligen lite längre och har lite struktur. Ni ser att det börjar komma på plats. Spegeln ska kaklas in som ni kanske ser också.
 
 
Badrummet ska gå i vitt och grått. I duschdelen så kommer det vara grått, med mosaik på golv och i tak och dom stora gråa plattorna på väggen. Förutom en vägg som ska ha ojämn skiffer, den har inte levererats än (bara den kvar av all kakel och klinker).
 
 
På golvet i resten av badrummet (alltså inte duschen) ska det vara Carraramarmor. Så himla fint marmor i vitt-grått.
 
 
Marmorn levererades välförpackad, med även plast mellan varje platta. Längtar såååå tills allt är på plats!