bambi

Stranden i Maspalomas
 
Hej vänner! Ni som följer mig på Instagram —> @bambiblogg , har sett att vi har hängt på stranden idag. Enligt väderprognosen så skulle det idag vara det bästa vädret under veckan så vi drog till stranden. Det första barnen gjorde var att kasta sig i sanden och som ni ser på bilden här ovanför så var dom sandig från topp till tå!
 
 
Med en vattentemperatur på 26 grader så var inte ens jag en badkruka. Det var jätteskönt och det var härliga vågor. Vågor som var lagom stora för barnen att leka i, men för säkerhets skull så gick vi och köpte flytpuffar för dom att ha på sig i vattnet (och så var vi med dom hela tiden förstås).
 
 
 
Denna visade på 32 grader klockan 10, men två timmar senare så stod det faktiskt 36 grader. Otroligt varmt!
 
 
Vi åt lite lunch på en restaurang vid stranden.
 
 
Sen tillbaks till stranden, igen så dyker barnen ner i sanden!
 
 
 
Jag älskar hur nära barnen har kommit varandra nu. Det tog bara 5 år, men nu är dom verkligen vänner och tycker om att umgås med varandra. Dom kan skratta så mycket tillsammans och då njuter jag verkligen. Jag älskar att se kärleken mellan dom och hur dom har sina små hemlisar tillsammans.