bambi

I'm in love with unicorns

Ni som har följt mig här på bloggen länge vet att jag har älskat Mini Rodini ända sen barnen var små. En av mina favorittavlor här hemma är en av Cassandra Rhodins tavlor (hon som är grundaren och designern bakom Mini Rodini). Det är lite kul för jag känner igen hysterin som finns kring Mini Rodini nu (där folk kan ge 2000 kr för ett plagg som inte finns att köpa längre), för det var likadant med Odd Molly för många år sen när jag bloggade om det (min blogg var länge en ”Odd Molly”-blogg).

Jag har alltid köpt nåt plagg till barnen från varje kollektion, ibland bara nåt enstaka, ibland mer. Men nu, denna vårkollektion, då har jag köpt mer än vad jag någonsin har gjort tror jag… Men det är nåt med enhörningar, regnbågar och hjärtan. Jag tycker att barn ska ha sånt i sitt liv  🙂

 
Alltså hur fint?
 
 
Zack är så rolig, han sprang direkt och hämtade strumpor som matchade och satte på sig. Han är sån, han tycker att kläderna ska matcha medans Leah kan slänga på sig lite vad som helst   😉