bambi

Vardagsstök

Hej ny vecka! Det är lite pysslande att få ihop veckorna nu. Jag har ju mer att göra på jobbet och så försöker jag få till vardagsmotionen. Jag hade ett uppehåll i mina löppass då jag hade såna skavsår och sen blev jag så förkyld. Men nu försöker jag komma igång igen.

Vi försöker även få till att vi ska promenera med barnen hem från skolan. Det tar ca 40 minuter att promenera och barnen har faktiskt gått två gånger helt själv (superläskigt tycker jag!). Men i fredags gick jag med barnen och Leah hade en kompis med sig. Dom bestämde sig för att städa kojan i trädgården… det behövdes nog. Den används inte så flitigt så det har blivit en hel del spindelväv och den var allmänt stökig. Så dom drog ut alla möbler och gjorde rent den.

 
Sen blev det mellis ute i solen. Så mysigt höstväder det var!
 
 

Äppelklyftor, hallon och små yoghurtar blev det.

Hoppas att ni alla får en bra start på veckan!