bambi

Tävling: 2 st. vinner presentkort hos Smått & Snyggt!



Jag har fått äran att dela ut två stycken presentkort på 200 kronor styck hos Smått & Snyggt! Hos Smått & Snyggt hittar ni en massa fina mammakläder, barnkläder (från Geggamoja, Ej sikke lej, Snoffs, mfl) och praktiska och snygga barnsaker.

För att delta i utlottningen av presentkorten så behöver ni bara besöka Smått & Snyggts webbutik och skriva i en kommentar till detta inlägg vilken produkt som är er favorit. Ni får gärna även skriva en kommentar på vad ni tycker att dom kan förbättra, om ni tycker något saknas eller om det är något som är svårt på/med webbutiken. Har du egen blogg så får du jättegärna länka till tävlingen i den också!

Tävlingen pågår till den 22 april!
#1 - alexandra

Min favorit är Bola gravidsmycket med silverhjärtat=) Det är ett smycke jag vill bära då min bebis i magen börjar höra (när jag blir gravid vill säga). Jag tror på ett sådant smycke!

Det jag tänkte på som dem kunde ändra, var att kanske ha en kategorispalt. Var lite jobbigt tycker jag när kategorierna ligger i mitten "under" bilderna...=S



Kram kram

#2 - Jeanette

Jag är gärna med och tävlar. Min favorit är ECORGANIC BABY & CHILD Delicate Body Wash

#3 - Linda

Jag vill vara med och tävla, och min favoritprodukt vart 2 saker, för jag kan faktiskt inte välja, så mycket fint ju.

Sakerna är:

Geggamoja collegebyxor med mudd.

Ej sikke lej helikoptertröja.

#4 - Bella

Är gärna med och tävlar. Jag gillar KADE Ekorre mössa :)

#5 - Maja

Jag vill gärna vara med och tävla! Dom hade ju massor av fina grejer men min favorit måste nog bli Elf magband, det var det första jag la märke till när jag kollade in på deras sida. Så gulligt med dom små fotavtrycken. Annars är alltid klippans ullfiltar en favorit.

Vad gäller deras sida så kan jag inte komma på nåt att göra bättre, jag tyckte den var snygg och väldigt lätt att navigera i. Lägger till den till mina favoriter.

#6 - Emma

Ååå jag gillade mycket, men avgudar geggamojas härliga kvalitet, både body & byxor. Sedan var ju Meminis saker helt underbara ju.



Hemsidan var snygg och lite fräck, men jag saknade en enklare navigering. Vill kuna kolla bara på bodys och det ska vara lätt att hitta tycker jag. Men det var fräck!



Har länktat till tävligen från http://rocktheblogg.se

#7 - Emma

Hejsan!



Mina favoriter får bli "Kade uggla mössa" eller "Snoffs Björnen sover-pyamas". Jag tycker att sidan var lite svårnavigerad, eller, till en början visste jag inte hur man skulle hitta produkterna. Det skulle kunna finnas "kategori-länkar" för att ge en bra överblick.



Jag länkar till tävlingen i min blogg också :)

#8 - Soffy

Min favorit var Ferm-living Barntapetern med gula träd - så fin!

Jag länkar till tävlingen!

#9 - En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma

Jag är gärna med i din utlottning. Jag gillar trikåbyxorna från Geggamojja. Tycker de gör fina saker och jag har aldrig haft det märket, vore kul att prova.



Tycker sidan är lite annorlunda uppbyggd men det var enkelt att hitta.



Har tipsat här



http://molnboanna.blogg.se/2010/april/presentkort.html

#10 - AnnaC

Jag vill såklart vara med och tävla! Min favorit är GEGGAMOJA Hoodie - supersnygg...

Ett tips till förbättring på sidan är att ha kategorier bland kläderna såsom klänningar, bodys, byxor m.m.

Håller tummarna =)

#11 - Tina

Mycket fint fanns det, men favoriten var Dear dear hjortkrok...

#12 - cammie

Gillar "tröja lillebror" bland babykläderna. Får en son i juli och han kommer bli lillebror. Kan inte bli mer perfekt =)



Sidan var lite svårnavigerad..borde kanske ha ett bättre system för kategorierna?

#13 - chanette

http://darkbarbie.blogg.se/2010/april/vinn-presentkort-23-april.html



baseboll jackan.. sååååå rå cool

#14 - Linda

Hejsan! Jag vill oxå tävla!

Min favoritprodukt blev Blafré Matbox med maskiner, såååå retrosnygg! Like! /Linda

#15 - C

Memini nightcrawler var en jättesöt pyjamas som min Oliver skulle trivas i ;-)



Länk:http://www.smattochsnyggt.se/barnklader/se-alla-produkter/memini-knightcrawler



/C

#16 - Annika

Jag vill va med!

Min favorit är BodySuit Björnen Sover från Snoffs! Den är såå charmig.

Extra bra med deras webshop tycker jag är att man får upp de olika kategorierna från början. Däremot känns bilderna lite röriga på förstasidan :/ Vore bättre med mindre bilder, och att bilderna i fråga är stilla - blir behagligare då! :)

Länkat här:

http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/april/smatt-och-snyggt-200kr-bambi-224.html



Kram Annika

[email protected]

#17 - Krokodilen

HEJ!

Vill självklart vara med i denna tävlig. Min favvoprodukt är Blafré liten box med brun bambi.

Ha det bra!

#18 - Elin Jonsson

Jag vill gärna vara med och tävla. Min favorit är Snoffs Björnen sover Pyjamas, jättefin! =)

#19 - Kristin

Jag är gärna med och tävlar! Min favoritprodukt är ECORGANIC BABY & CHILD Smoothing Body oil! Jag tycker sidan är snygg och enkel att använda, men kanske att det är lite för mycket texter och bilder som "hoppar runt" och rör på sig.

#20 - Madeleine

Hejsan!



Min favoritgrej som jag skulle använda mitt presentkort för att köpa är denna: http://www.smattochsnyggt.se/ovrigt/ovrigt-nyheter/in-the-pocket-baby-barnsits. En supersmart liten pryl som underlättar i vardagen!



Ha en bra dag /Madeleine

#21 - Carita

Jag vill vara med :] Min favorit är Snoffs, surt sa räven, Body. Hur söt som helst.



Dom kan förbättra sidan genom att fixa en bättre navigering när man ska surfa bland allt, nu kändes det rätt rörigt...

#22 - Linda S

DIGGkuden var verkligen underbar och ungarna skulle kunna ha SÅ roligt med den, men lite mer i min prisklass finns Blafré, liten box med brun bambi till min lilla tjej som går på avdelningen Bambi.

#23 - evamar

Hela Heirloom Retro-serien är en stor favorit, men om jag vinner använder jag presentkortet till Estelle och Thilds härliga produkter.



PS, Jag länkar:



http://evamar.blogg.se/2010/april/presentkort-22-april.html

#24 - Carro

Jag är med =)



Favoriten är Shampoodle Leroy Tracksuit som jag gärna skulle köpa till sonen =) Sidan upplever jag lite rörig när bilderna och texten rör på sig, det blir lite svårnavigerat på nåt sätt. Bra med tydliga bilder på kläder och saker.



Har länkat med http://griffelfot.blogg.se/competition/2010/april/smattsnyggt-hos-bambi.html

#25 - Annica

Såg att Katrin har en "Bola Gravidsmycke Blå med spiral" så jag skulle vilja ha en sådan till nästa graviditet. ;D längtar! då ska jag verkligen köpa mig en sådan.



Tycker inte den sidan behöver ändras, jätte fin och modernt. ;D

#26 - Linda

Vill gärna vara med och tävla och min favoritprodukt är ej sikke lej helikopter tröja



Tycker överlag att sidan var bra dock lite rörigt med de rörliga bilderna på första sidan. Annars en toppen butik med mycker variation bland produkterna



Länkar det gör jag här

http://familjengranberg.blogg.se/2010/april/vinn-presentkort-3.html



Hoppas på tur

Kram Linda

#27 - therese

pga estetiken är knopp vagga det jag gillar mest på hemsidan; annars är ju startbagen en smidig affär om man som jag inte vill köpa något förrän bebisen helst har kommit, med startbagen får du allt i ett:-)

#28 - ANKI

jag vill vara med!! MIN favorit var Ej Sikke Lej Terry Playsuit!!

ja,sidan var ju väldigt fin.....men lite svårnavigerad!!!

#29 - Norea

Min favorit är Blafré liten box med söt bambi

http://www.smattochsnyggt.se/ovrigt/se-alla-produkter-ovrigt/blafre-liten-box-med-brun-bambi

#30 - Mamma Mia

GEGGAMOJA Hoodie är ju bara så söt, de ha många bra saker i butiken lite svårt att hitta bara, liksom lite rörigt

#31 - Mamma Mimmi

Jag blev alldeles kär i den fina elefantväskan du har på bilden ovan! Den skulle jag vilja ha till min lille...

#32 - Linda

härlig tävling. jag som väntar mitt första barn. min favorit är den snygga och färgglada "Snoffs Trädgårdskatter Body"



ha en trevlig helg!

#33 - Sanna

Jag är gärna med och tävlar och min favoritprodukt är GEGGAMOJAS Topline mössa. Den var riktigt söt och min dotter är alldels förtjust i alla fina mössor nu.



Förbättringarna jag tycker butiken borde göra är att kontrollera då alla länkar inte fungerar när man klickar och vill läsa mer info om varan.



En extra lott här då jag har tipsat om tävlingen:

http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/?tmp=09203817

#34 - Marie

Min favorit är Snoffs Nattuggla Bodysuit.

En något rörig sida... De borde ha en lite enklare meny.

Länk: http://happymy.blogg.se/2010/april/smattsnyggt.html

#35 - Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Jag är med o tävlar!

Jag skulle köpa en mössa från Geggamoja till Edvin. Tycker att dom är så himla fin o en ny vårmössa behövs nu :)



Länkat har jag gjort här: http://edvinsmamma.wordpress.com/2010/04/11/morgontavlingar-3/

#36 - Erika

Jag är med och tävlar!



Om jag vinner så skulle jag köpa en rosa geggamoja mössa till Mira. Skulle passa perfekt med en ny vårmössa.



Hoppas på tur nu.

Tävlingen är länkad på bloggen,

http://stoltmammatillmira.blogg.se/2010/april/tavlar-lite-grann.html

#37 - Ylva

Är jättegärna med och tävlar!

Tycker det fanns jättemycket fint på sidan, en bra variation av saker :)



Min personliga favorit var nog de vackra Bola-smyckena.

Håller tummarna nu!!

Kram

#38 - Margona Strömberg

Hoppas på lite tur =)



Hela denna serie är underbar: Ferm-living Uggla Speldosa så det skulle npg bli nåt med ugglan...tror jag...som jag skulle köpa för presentkortet...om jag vinner =)

Mvh Margona

#39 - Love and be proud

Jag deltar gärna, min favorit: GEGGAMOJA Trikåbyxa!!



Coola märken! Bra sajt! ;)

#40 - Veronica - mamma till Theo

Jag vill vara med och tävla... men vad svårt att välja en favorit... måste säga två saker:

GEGGAMOJA Collegebyxa med mudd - super snygga och EJ sikke lej helikopter tröja - även den super snygg!



Länkat här:

http://virresblogg.blogspot.com/2010/04/tavling-slut-22-april_11.html



Hoppas på tur

#41 - Helena

Jag vill tävla!!

Välja ut favoriten bland allt detta var inte lätt.... men jag gillar hoodies och geggamojas var inte dumma .



Jag har länkat i min blogg:

http://lottiec.blogg.se/?tmp=11170139



Kram Helena

#42 - Amanda

Vi vill vara med och tävla.

jag har många favoriter. Bla geggamojjas underbara kläder, ej sikke lej gör alltid kanonfina kläder och så inte minst dom smarta infobandet. En grej som varje småbarnsförälder borde införskaffa. Vi tänker då göra det iaf då vi dessutom har en liten kille med nedsatt hörsel. Han har varit sjuk sen han föddes och nu näär han är 2 år och mår bättre och bättre hela tiden tar han ikapp allt det han missat innan så han är minst sagt överallt. :)



Har också länkat:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/april/tavling-presentkort-smattsnyggt-224.html



Hoppas på tur!

#43 - Rebecca

Vilken finfin tävling!

Självklart är jag med!



Kan tyvärr inte välja ut en favorit så blir 3 st, hihihi :D

♥ Ej sikke lej, big owl, byxa

♥ Snoffs Björnen sover Bodysuit

♥ Ej sikke lej, Nutty, Body



Vinner aldrig så hoppas på en massa tur =)



Kramar Rebecca

http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/2010/april/jag-tavlar.html#comment

#44 - ★ Katta- Mamma till Isabelle o Melvin ★

jag är med och tävlar



länkar i min blogg

http://kattaaa.blogg.se/tavling/2010/april/tavlar-17.html#comment



favoriten är Snoffs Björnen sover Bodysuit

#45 - Linda - mamma till Lovina

Hej jag är gärna med och tävlar.

jag älskar den "sjömannaklänning" i blått som är på rean, den vill jag såå gärna ha till dottern.



det jag kan komma på som hade varit till en fördel är att ha hela menyn i sidan också.



kram linda

#46 - Agnes

Jag vill jättegärna vara med och tävla! Min favvis är tröjan och byxan "Big Owl" från Ej Sikke Lej. Det setet hade gärna fått flytta hem till oss :)

Jag tycker butiken är fin som den är! Ovanlig med sina rörliga bilder och upplägg :)



Länk:

http://agnestavlingsblogg.blogspot.com/2010/04/22-april-presentkort-smatt.html



Håller tummarna!

Kram Agnes

#47 - Geshiia - mamma till två pojkar

Jag är gärn med och tävlar. :) Några favoriter är GEGGAMOJA Trikåtröja, EJ sikke lej helikopter tröja, Ej sikke lej, organic stripe, t-shirt.



Jag tycker butiken är okej, kanske fixa så man kan få nyhetsbrev? jag hittade nämligen inte någonstans nåt om det, kanske inte letade tilräckligt? :)



Länkat: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2010/april/24-smattsnyggt.html

#48 - Stina

Min favorit är in-the-pocket-baby barnsits! Tycker hemsidan är fin och modern, men svårnavigerad. Borde dessutom finnas en sökfunktion på förstasidan så att man lätt kan se om de har något man söker...



Har länkat här:

http://fladdortvl.blogspot.com/2010/04/22-april.html



#49 - Sofia - Mamma till Levi

Min favorit är helt klart kortärmad body ifrån Geggamoja! Mycket annat fint men den hade suttit fint på min lille sötnos i sommar!



Länkat:http://sofiahivall.blogg.se/2010/april/jag-tavlar-1.html

#50 - Philippa - mamma till Therese

jag gillar mycket, men jag är mest sugen på Littlephant-böckerna



sidan är jättesvår att titta på tycker jag, vore väldigt bra om de delade upp kläder osv i underkategorier som bodys, byxor osv

#51 - Emma

jag har länkat tävlingen på min blogg http://kaarleksbarnet.blogg.se/2010/april/tavlar-om-presentkort-hos-smattsnyggt.html#comment .



jag vill ha produkten sikke Lej, Bodysuit, Big Owl. Vad det gäller sidan så hittar jag inget fel. Inget behöver förbättras.

#52 - Kristin

Jag vill va med och tävla!

Min favoritvara är Snoffs, surt sa räven, Body =)

#53 - Hanna

Jag vill gärna vara med och tävla. Jag hittade så otroligt mycket fint, så jag skulle lätt kunna sätta sprätt på mer än 200 kronor. Föll pladask för de fina matboxarna, speciellt den med en lila elefant. Jag ksull e nog lköpa en sådan till dottern och så skulle sonen få välja en egen matbox han också! Håller tummarna för vinst.

Jag skanade inget direkt, men insåg att de inte har så många ytterkläder för barn-kanske vore nåt, typ bra vantar, mössor, fuskolle, fleeceunderställ, ullstrumpor och sådant smått.



Jag kommer att blogga om tävlingen och smått&snyggt.



MVH Hanna

#54 - alexandra

min favorit är Snoffs Trädgårdskatter T-Shirt jag gillar snoffs design. jag tycker deras sida är en bra sida, kan inte komma på nått som de ska förbättra just nu.



jag har länkat här: http://axdal.se/22-april-smatt-o-gott/

#55 - Mamma Mia

GEGGAMOJA Hoodie den är så söt, jag har en super ide kan man inte ha rörliga bilder på några av kläderna jag har sett sådana kataloger utomlands..

#56 - Linda Wernersson

Jag gillade verkligen Fermliving Förklädes klänning.

Tyckte att det var lite svårt att navigera, hade velat haft lite mer indelning i kattegorier.

#57 - Gunnel

Min favorit är Simpleworld omlottbody och jag tycker att sortimentet hos smått&snyggt är helt perfekt - alla mina favoritmärken och annorlunda webbdesign! Toppbetyg från mig!

#58 - Sofia

Jag vill vara med!

Hittade ett märke som jag aldrig hört talas om, meen så söta kläder.

Snoffs bodysuit e ju superfin!



Kram Sofia

#59 - Linda

Jag vill gärna vara med och tävla! Lite (eller ganska mkt) kattgalen som jag är så föll jag för Snoffs pyjamas trädgårdskatter. Tror att vår lille Erik skulle bli otroligt söt i den! :-)



Jag gillar deras jättefina hemsida och utbudet i webshoppen, men skulle även önska att se kategorierna även längst upp eller på sidan så att det blir mer lättöverskådligt än att behöva klicka tillbaka.



Jag har även länkat till tävlingen i min blogg:

http://lindaskriver.blogspot.com/2010/04/hoppas-pa-lite-tur.html



Ha en bra dag! :-)

#60 - Therese

Jag tycker bäst om de lekfulla kuddarna som heter "darlings"



Therese

[email protected]

#61 - Johanna mamma till 2 prinsessor

Hej.

hoppar in lite i sista minuten och säger att jag gärna vill vara med och tävla om detta och testa min lycka hos dig :) finns mycket fint hos smått och gott som är väldigt lockande!