bambi

Tävling: Vinn baby-kits från apoteket!
Apoteket har lanserat en ny babyvårdsserie och nu har ni chansen att vinna produkterna! Perfekt för dig som är gravid, har en bebis eller perfekta presenten till den som precis fått barn!


Första priset är ett stort paket med: Apoteket Babytvål, Apoteket Babyschampo, Apoteket Baby våtservetter, Apoteket Babybomullspinne, Apoteket Babyhandduk med huva, samt Apoliva Bodylotion oparfymerad.

Andra och tredje priset är: Apoteket Baby våtservetter, Apoteket Babybomullspinne, Apoliva Bodylotion oparfymerad.

Allt du behöver göra för att delta är att lämna en kommentar där du skriver om vilken babyprodukt du inte kan vara utan (detta är ett tillägg i tävlingen, men ni som redan är med och tävlar är redan med!). Babyprodukten som vi inte klarar oss utan är zinksalva, toppen mot allt! Glöm inte att fylla i din mailadress i mailadressfältet så att jag kan kontakta dig om du är en av vinnarna (mailadressen syns inte för andra). Har du egen blogg så får du jättegärna länka till tävlingen i den!

Tävlingen pågår endast denna vecka då Apoteket utser tre vinnare med dom bästa motiveringarna och avslutas alltså på söndag den 4/4.
#1 - Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Jag är med och tävlar om detta superbra pris!

Skulle vara perfekt med denna fina vinst nu när snart bebisen kommer :)



Håller tummarna hårt o hoppas på tur!

Kram

#2 - Nathalie-Mamma till Athida

åh, vill gärna vara med och tävla. låter helt perfekt för dottern :)

#3 - Sara

Jag är gärna med och tävlar om detta =). Perfekt med bra hudvårdsprodukter för min son!

#4 - Nea

Jag är jättegärna med och tävlar!! Med två barn i hushållet går det åt. Dessutom är jag väldigt intresserad utav att få testa deras produkter.

kram

#5 - Kakkakaffe-Eva

Jag vill också ha en lott.

#6 - Matilda 19år & Mamma till Mercedes & Leon

Jag vill vara med och tävla!



Har en likadan tävling på min blogg som du gärna får delta i ;)

#7 - Soffy

Jag vill!

#8 - Mrs_A

Hej!

Jag är i vecka 27 nu och detta är mitt första barn. Skulle vara otroligt kul att få detta kit då jag är helt vilse i barnprodukt djungeln där ute.

#9 - Klog

Hejsan!

Är jätte gärna med och tävlar om detta pris.

Har 2 barn innan och den tredje påväg så detta skulle passa kanon.

#10 - Tess

Oj, vad skoj! Det deltar jag gärna i :-) Ska lägga upp en länk i min blogg också.

#11 - Linne

Det vill jag gärna vinna och då skulle jag ge det till min bästa kompis och hennes nyfödda son!

#12 - Johanna

Jag är oxå med och tävlar :-) Perfekt att få prova dessa nya produkter på min lille kille som blir en månad på fredag!!!



Här är länken http://grynisen.bloggsida.se/onskar-mig/jag-tavlar-hos-bambi-2



Kram kram

#13 - Madde

Jag är med=)

#14 - nina

Jag är med!

#15 - Anna - Väntan på nummer 2 :)

Jag är gärna med och tävlar.

#16 - Carolina

Jag är gärna med och tävlar!



Var gärna med inne hos mig också, jag har också denna tävlingen igång :-)

#17 - Lisa

Hej!



Finfin tävling! Så självklart vill jag vara med!

4dagar kvar till BF, så det hade ju varit en strålande vinst! =)

Ha det gott!

#18 - Förvirrade Morsan

jag är med=)

#19 - Line

Jag vill vara med och tävla! Skulle vara perfekt att vinna detta då vi fick vår älskade skruttbebis för 5 veckor sedan! Jag håller tummarna!

#21 - Sandra

Jag vill vara med och tävla! Har en pojke på 18 månader och är gravid med bf nu på onsdag så det vore perfekt att vinna detta=)

#22 - Helena

jag vill vara med o tävla, inte för att jag brukar vinna direkt... men man vet ju aldrig...;-)

#23 - Sandra

Jag vill vara med och tävla! Har en pojke på 18 månader och är gravid med bf nu på onsdag så det vore perfekt att vinna detta=)



(glömde mailadressen i den tidigare kommentaren)

#24 - Camilla

Jag vill vara med och tävla :)

Skulle vara roligt och testa deras produkter om jag har turen på min sida :)



#25 - Nanna

Jag vill gärna vara med och tävla!

#26 - linda

Det askulle passa min babys som snart kommer att t itta utt om ca 8 veckor så här är man med.!

#27 - Cizzi

Jag vill vara med och tävla! :-)

#28 - Anna

Vilket fantastiskt pris! Har två små barn med ett års mellanrum och vill gärna vara med och tävla. Håller båda tummarna!

#29 - Petra

Jag vill gärna vara med och tävla.

#30 - Helena

Jag vill också vara med och tävla :D

#31 - Moa

Jag vill gärna tävla :-)

#32 - En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma

Jag är gärna med och tävlar, jag har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2010/march/apotekstavling-hos-bambi.html

#33 - emma-mamma till meja

Jag vill gärna vara med. Vore perfekt att ha till lilla prinsen i magen :)

#34 - Carita

Jag vill gärna vara med :)

#35 - BokMamma

Jag vill gärna vara med och tävla. En perfekt vinst till min lilla tjej.

#36 - Janette

alltid skoj, tittade förbi och tänkte höra om helgen, men passar på att lämna en kort kommentar.

#37 - evamar

Jag är gärna med och tar chansen på dessa fina paket. Jag har länkat här:



http://evamar.blogg.se/2010/march/babyprodukter-4-april-3.html

#38 - Frida

Hej!

Vad roligt att du har den här tävlingen i din blogg. Jag vill gärna vara med och tävla! :-)



Sköt om dig!

Kramar

#39 - cammie

andra bebis här till sommaren. Våtservetter klarar vi oss inte utan =)

#40 - Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen ♥

Hej!

Jag är med och tävlar, skulle bli en fin present till syskonet i magen :)



Det jag inte kan vara utan är..våtservetterna, funkar för allt.

#41 - Amanda

Vi vill absolut vara med och tävla. Babyprodukten vi absolut inte kan klara oss utan är babyolja. Både jag och Ludwig använder den då vi är riktiga "torrisar". :)

#42 - Ellinor S

Jag fick för en vecka sedan veta att min närmsta vän är gravid. Hon är 19 år och har bara en deltidsantsällning på ICA. Hennes fästman (pappan) har mitt upp i allt lämnat henne och hon bor med sin farmor just nu. Jag har bestämt mig för att delta i så många tävlingar jag kan som har vinster för barn och bebisar. Jag vill verkligen få möjligheten att ge henne något, som en liten tröst. Hon förtjänar det verkligen! Jag skulle verkligen inte ta chanserna från andra med barn eller gravida utan en anledning. Jag vill verkligen göra något för henne, litet som stort. Tack för chansen!



Jag vet inte alls mycket om bebisprodukter och så.. Men jag kan tänka mig att våtservetter och mjukgörande salva är viktigt till lilla rumpen!!



Har länkat också:

http://tavlingsprotokoll.blogg.se/2010/march/apoteket-tavling-4-april-1.html

#43 - Agnieszka- mamma till 2

Är gärna med och tävlar. Den bästa produkten, och den vi inte kan vara utan är helt klart våtservetter! Används flitigt här hemma, jag använder till och med de för att tvätta bort smink på mig!



Hoppas på tur!

#44 - Jeanette

Jag är gärna med och tävlar.



Våtservetter är ett måste.

#45 - Mamma Mia

det vore jättebra om jag vann för det är sådant ett litet barn behöver..kramiz

#46 - BeckaHBitcH.se - triss i gossar

om du med babyprodukter menar hygienartiklar och sådant så är det rapsjolja! Används flitigt till att tvätta och smörja barn med här hemma :-)



babyprodukter över huvudtaget är det ergonomiska bärdon som slår högst. Alltså bärsjalar och ergonomiska selar. Kan inte klara mig utan!



Jag länkar på tävlingsdelen i min blogg :-)

#47 - Annika

Jag vill vara med!! :)

Jag "röstar" på babyolja! Perfekt. Vi har den i badet, även när jag badar :) Så mjukt o skönt. Sen är det ju perfekt även när man känner för en mysig stund med babymassage, eller bara ha som lite mukgörande!! :)



Har även länkat till dej: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/march/babyprodukter-apoteket-bambi.html

#48 - chanette

http://shamnmum.blogg.se/2010/march/vinn-hos-bambi-4-april.html



en speciell barn salva/kräm vi köpte i polen.. minns ej vad den heter men jag tvingar mi sons farfar att alltid köpa den med sig då det ska komma hit

#49 - Annica

Jag vill vara med. Zinksalvan var verkligen en räddare i nöden när min dotter var liten, för hennes rumpa blev verkligen lätt röd. Så om jag vinner detta så ska min kompis får det här så hennes bebis får en härlig rumpstjärt. (;

#50 - Love and be proud

Jag deltar gärna!



Idominsalvan.

#51 - Lilla Mysan

Det jag inte skulle klara mig utan är Inotyolsalva. Det är väl egentligen inte någon babyprodukt men funkar finfint på röda små stjärtar!

#52 - Johanna

Inotyolen och våtservetterna kommer på delad förstaplats. Går ju inte en dag utan att jag använder dem!



http://johanonnona.blogg.se/2010/march/tavling-hos-bambi.html

#53 - Linda - mamma till Lovina

jag är med



klarar oss inte utan olja



kram linda

#54 - jimmy

tja vill vara med och tävla!



kan inte vara utan våtservetter

#55 - sandra

hej hej...



är gärna med och kan inte vara utan idomin

#56 - NINA

jag är med! kan ej vara utan idominsalva

#57 - Geshiia - mamma till två pojkar

Jag vill vara med! Något jag inte vill vara utan är Inotyol. Den bästa salva som gjorts tror jag. :)



Länkat: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2010/march/44-apoteket-bambi.html

#58 - Fröken Viktig

Något som går åt i stora mängder här hemma är zinksalva :)



Vill självklart vara med och tävla!

#59 - Mia Nolin

Hejsan min två barn har alltid haft dålig hud de tål nästan inget så jag skulle vara jätte glad att få vinna dessa priser.. då jag har testat allt men ingen har lyckats ännu

#60 - care69

Jag är med!

INOTYOL- skulle jag inte klara mig utan. Perfekt vid röda stjärtar...



Har länkat:

http://care69.blogspot.com/2010/03/4-april-vinn-produkter-fran-apoteket_30.html

#61 - Madde

PS (skrev ju innan)

Men det man måste ha är våtservetter, inte bara för att det är bra till blöjbyten och kladdiga händer m.m men det är ju även bra för oss vuxna tex om vi vill torka händerna, eller liknande!

#62 - Johanna

jag kan inte vara utan Behpanten, det bästa för sonens röda stjärt, eller rättare sagt icke röda eftersom den funkar så bra!

#63 - Lillan

jag är med. ferfekt att hamstra lite inför pyrets ankomst. eftsrsom jag inte har barn sedan tidigare blir det svårt med favorit babyprodukt. men kan ju svara babyolja eftersom jag själv är stor användare av denna guldvärda produkt!!



har också länkat tävlingen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/march/apotekets-produkter-4.html

#64 - josi & ganska lille g

Hade varit roligt med lite nytt till nya bebisen som kommer i juni och inte bara arvegods från storebror. Bäst gillar vi miniderm som förutom att göra kinderna mjuka och fina har gett oss en jättefin kvällsritual med smörjning tillsammans med välling :)

#65 - Kristin

Är gärna med och tävlar! Våtservetter vore ju svårt att vara utan!

#66 - Anita

Jag vill gärna vara med, babyolja kan vi inte vara utan!

#67 - SoffiZ-Oliwers mamma

Aloe vera! Ingen tvekan! Jag har Aloevera på allt! Om jag eller Oliwer är torra, har bränt oss eller något annat. Har en superbra burk från kanarieöarna med 100% aloevera- Det är mitt bästa tips!

#68 - Emma

Vill gärna vara med och tävla...



Jag skulle aldrig klara mig utan våtservetter ...



Länk: http://eddiesmammaemma.blogg.se/2010/march/tavling-hos-bambibloggse.html



mvh emma



#69 - Linda

Jag vill gärna vara med och tävla! Den babyprodukt jag inte vill vara utan är våtservetter. Så smidigt att ha med sig i skötväskan och när man inte har tillgång till vatten.



Jag har länkat till tävlingen från min blogg:

http://lindaskriver.blogspot.com/2010/03/babyprodukter-fran-apoteket.html

#70 - Jennie

Jag vill gärna vara med och tävla , den produkt jag inte klarar mig utan är nog näsfridan , den är en räddare i nöden vid förkylningar ..

#71 - Förvirrade Morsan

såg att jag glömt(?) nämna vilken produkt vi inte kan vara utan. Jag måste säga hudcreme (weledas babyhudcreme och natusan first touch är favoriterna än så länge), eftersom plutt har så otroligt torr och känslig hud!

#72 - Sara

Inotyl-salvan är den vi inte kan vara utan.

här är min länk: http://inget-tavlingar.blogspot.com/2010/03/44-apoteket-bambi.html

//Sara

#74 - Mella Emilsson

Här är ju våtservetterna ovärdeliga det spelar ingen roll hur stora barnen blir man behöver våtservetter ändå!

#75 - Elin Jonsson

Jag vill också vara med och det jag inte kan leva utan förutom blöjorna så är det våtservetterna, helt klart! =)

#76 - Anette

Jag tycker våtservetter är super att ha med sig och kan rädda en hel del situationer! Håller tummarna, vill så gärna testa Apotekets produkter ;)

#77 - Maja

Jag vill självklart vara med och tävla om detta superfina pris!

#78 - Petra

Jag vill absolut vara med i denna tävling =)

Jag kan inte vara utan Apoteket Babytvål och Babyschampo, då min dotter har känslig hud! Detta är toppen produkter!

#79 - Petra.

Jag har länkat till tävlingen med!!

Min blogg: http://anglami.blogspot.com/2010/03/tavling.html

#80 - jessica

jag e gärna med och tävla det jag inte kan leva utan är zinksalvan och idominsalvan=) mvh jessica

#81 - Annajo

En bra babyolja är viktigt för mig.

Åh vilken toppen tävling!

Håller tummarna...

#82 - Mia

Jag är gärna med och tävlar!

Den produkt jag inte klarar mig utan just nu är Babyolja. Ska länka till tävlingen i min blogg också så fler hittar hit. :)

#83 - eva-med-7 barn

Det jag absolut inte skulle klara mig utan är våtservetter! Så suveräna alltid klara att användas, perfekta vid snabba byten då man inte har tillgång till vatten så mitt svar är - tvättservetter.

#84 - T

Minimundus ekologiska rapsolja med lavandel. Perfekt i badet, istället för bodylotion, vid rengöring tillsammans med tygdukar, mot skorv och för nariga mammahänder... det enda vi "köper till" är zinksalva.

#85 - Jossan

Är med och tävlar,

skulle nog inte klara mig utan dessa underbara våtservetter!

#86 - Emma

Hej! Min absoluta favorit är Natusans Baby Softwash som innehåller lotion. Den luktar ljuvligt och är mild!



Mvh Emma

[email protected]

#87 - Andreas

Den absolut bästa produkten är Weledaseriens duschkräm för småttingar. Den är mild, luktar gott och återfuktar!



Mvh Andreas

[email protected]

#88 - Emma [ M i s s G r i m m ]

Mitt lilla pyre har ju inte kommit ut än, men jag misstänker starkt att blöjor kommer vara en sån där sak som man bunkrar upp med fullständigt. Som kommer att orsaka kaos i sin frånvaro.

#89 - ANKI

jaqg är också med!!!

VÅTSERVETTER (o blöjor förstås!) klarar man sig inte utan!!!

#90 - joan



Dear sir/Madam



Our company is specialized in the production of Household Moist wipes , car Moist wipes ,digital product Moist wipes , Pet Moist Wipes ,and so on ,It uses Patent technology to solve the problem of clean .Welcome to visit www.cnsmilestar.com .



best regards

joan