bambi

Tävling 2: Vinn ett valfritt tryck från Studio Nele

 


Andra chansen att vinna jättefina och personliga tavlor från Studio Nele! Perfekt som en personlig julklapp, doppresent eller inredning till barnrummet! Dom har både personliga barntavlor men även tavlor för andra delar av hemmet! Se så mycket fint:


Allt ni behöver göra för att vara är att gå in på Studio Neles hemsida och välja vilket tryck du helst skulle vilja ha på din tavla om du vann och svara på frågan: Vad är det för djur på bokstavstavlan F?.

För en extra vinstchans så gilla dom på Facebook: http://www.facebook.com/pages/StudioNele/279741014792

Glöm inte att fylla i din mailadress i mailadressfältet så att jag kan kontakta dig om du vinner!

Tävlingen pågår till kl. 21.00 ikväll! Lycka till!

P.S. Jag stänger av att kommentarerna kommer upp automatiskt tills tävlingen är avslutad!
#1 - CL

En fladdermus! :)



Skulle vilja ha en sån här

http://studionele.se/product.html/ho-ho-ho-2?category_id=5

att ge till min lillkusin Ludvig som nyss har fått ett alldeles eget rum! :D

#2 - Sandra Michelle

Svar på frågan: På bokstavstavlan F är det en fladdermus!



Om jag får äran att vinna skulle jag välja trycket "ABC namntavla"!



Gillar StudioNele på Facebook!

#3 - Beatrice, mamma till skrutten Robin

Jag vill gärna vara med idag med ;)

ABC namntavlan vill jag vinna till min underbara son, den är ju så FIN!



kram

#4 - fröken K

Jag vill vinna den lilla folklore-elefanten till min son Emil. Elefanter är så kloka och har bra minne. På tavlan med ett F på så sitter det en gullig fladdermus!



Jag har gillat på FB. :)

#5 - Sigrid

Jag skulle vilja ha den med bokstäverna, med Sixten i det w-röda!



Svar: Apa, eller jag tänker att apan står vid A så isåfall inget alls ;)

#6 - caroline

Hej



Jag tar 2 lotter :D



F = F som i Fladdermus :D



gillar sedan tidigare på facebook: caroline rådahl



nu håller jag både tummar och tår - att vinstlott jag får

#7 - Anonym

Hejsan!

Vill självklart vara med och tävla om en tavla. Tuff-tuff-tuff

i blått till min son Melker på 2månader. Hans rum är inte omgjort sen huset byggdes 64, så en gullig tavla skulle göra susen .-)

#8 - Klog

Glömde skriva f som i fladdermus.

#9 - Camilla

Jag gillar dem redan på FB och djuret är en fladdermus.



Och jag skulle välja "My house was clean last..", min syster skulle få den i julklapp :)



#10 - Sara

Fladermus är djuret på bokstaven F



http://studionele.se/product.html/my-house-was-clean-last-week-sorry-you-missed-it-2?category_id=6



hade passat perfekt i min brors hall;)

#11 - Agnieszka-2barnsmorsan

F som fladdermus:)

Jag skulle välja My house was clean last week, sorry you missed it! i rosa!



Gillar dem på fb!

kramar

#12 - Martina

Jag vill vinna en röd tuff tuff tuff-tavla och det är en fladdermus på bokstaven F.

Gillar på fb sedan tidigare.

#13 - kissegirl

F tavlan har en fladdermus.



Jag önskar vinna en rosa "Your home is where your love is"



Kristina

[email protected]

http://kissegirl.bloggagratis.se

#14 - Emma - Barbaemma

Åh vilka fina tavlor, klart jag måste vara med och tävla!

Jag skulle helst av allt vilja ha trycket med ugglan med rosa bakrund.

Djuret på bokstavstavlan F är en fladdermus.

Jag har gillat på facebook. =)

#15 - Emelie och lilla familjen

Det är en fladdermus på F-bokstavstavlan.



Hoppas på större tur idag och skulle vilja ha tuff-tuff-tuff till lillan om jag vann.

#16 - Helena - mamma till Alexander

Vi testar igen =)



Om jag vinner önksar jag ABC-tavlan. Den skulle passa så bra i Alexanders rum.

Har redan "gillat" på fb!

#17 - Therese Baudin

Vilken kul tävling!

Djuret på bokstaven F är Fladdermus



Om jag vinner vill jag ha motivet A som i Alexandra i rosa nyans.



Självklart har jag redan gillat på Facebook!

#18 - Mari

Jag kommenterade ju fel inlägg. Jag skyller på julstress.

Jag skulle vilja vinna K som i Krokodil. På F är det en fladdermus. Gillar på FB gör jag redan.

#19 - care69

Jag är gärna med!

Svar: Fladdermus

Vinner jag önskar jag: Fågelbur med familjenamn



Är ett fan på FB och har länkat.

http://care69.blogspot.com/2010/11/30-nov-vinn-ett-valfritt-tryck-fran.html

#20 - Alexandra

Åh vilken skoj tävling! Perfekt i jultider:)

Fladdermusen pryder faffischen och jag skulle vilja ha en turkos N som i Nelly affisch om jag fick välja fritt i sortimenet!

Nelly heter min dotter som "fyller" sex månader idag! Ha en härlig dag!

Kram från Alexandra i Östersund

#21 - Caroline - Mamma till Noah

Dom har så många fina tavlor. En favorit är ABC namntavla, hade varit fint på Noahs rum =)



De är en liten fladdermus på tavlan

Facebook-Caroline Jönsson

#22 - Madde

Jag är med!

Önskar mig djungelflicka

Och jag gillar de självklart på FB (Madelene Elisabeth Jacobsen)!

#23 - Linda

Jag skulle vilja vinna den superfina ABC namntavlan och på bokstaven F är det en fladdermus



Gillar på FB ( Linda Granberg )



Kram Linda

#24 - Malin

Vid bokstaven F finns en fladdermus :)

"Ho-ho-ho"-trycket är alldeles underbart och något jag önskar att jag kunde få ge till mitt kusinbarn Vilgot 3,5 veckor gammal :)



Tyvärr har jag ingen facebook, hoppas att det inte sänker chanserna allt för mycket :(

#25 - Emma - mamma till Meja och Alvin

På bokstaven F är det en fladdermus.



Om jag vinner så skulle jag vilja ha en ABC namntavla :)

#26 - Stina

Hej hej! F:et är en fladdermus :-)



OM jag vinner önskar jag Djungelflicka!



Kram Stina

#27 - Linda

Love is easy till vårat ny inköpta säng till vårat sov rum skulle passa in så fint.

#28 - Susanne

Hejsan!



Fladdermus är svaret på frågan!

Är FB-fan sedan tidigare!



Hade ju ingen tur igår, så hoppas på mer tur idag!

Skulle så gärna vilja vinna tavlan Your home is where ...i rött!

Håller tummarna!

#29 - Jessica

Jag är med och provar lyckan idag också!



Skulle fortfarande vilja vinna tavlan "ABC namntavla" till Neos rum... :)



#30 - Mica

Hej hopp :)



På bokstaven F är det en fladdermus.



My house was clean - tavlan i rosa skulle vara perfekt.

Passar superbra till min slitande mamma som inte gör annat än att städa. Disktrasan i ena handen, dammsugaren under armen och tre barn runt fötterna.



Kram

#31 - therese

F som i fladdermus - skulle vi vinna önskar vi tavlan Love is easy för sonen Love;.)

#32 - Gunilla

Hej!



Jag gillar ju "My house was clean...."-tavlan; precis så känns det oftast. Alltid kommer det någon när man har dammtussar stora som husdjur farandes runt fötterna!

Djuret på F-tavlan är fladdermus.



Ha det gott!

Kram/Gunilla

#33 - milla

Hej! Det är fladdermusen som finns på f :) Skulle jättegärna vinna tavlan med ugglan ho-ho-ho till min son Emil. Har alltid en sån fruktansvärd otur i alla tävlingar och lotterier så skulle bli skitglad rent ut sagt om jag vann :) Skulle också vara en perfekt julklapp eftersom Emil snart flyttar in i sitt egna rum och behöver lite roliga saker på väggarna! Mvh Milla

#34 - milla

glömde skriva att jag gillat dem på facebook

#35 - Johanna Ö

Är gärna med!

Det är F som i fladdermus :)

Önskar mig Your home is where your love is om jag har turen att vinna :)