bambi

Good morning sunshine!
 
Saker och ting börja ljusna och ordna upp sig. Bloggen är på väg att flytta, vart får ni förhoppningsvis få se på måndag *håller tummarna för det*. Jag hoppas att ni hänger med till nya platsen och jag har planerat att kickstarta allt med en massa roliga tävlingar och gottiga recept!
 
Helgen är fullsmockad, men så är det alltid innan jul. En av Leahs bästa kompisar har kalas och jag och Zack ska iväg och fira en 1-åring. Sen ikväll ska vi ha gäster över för lite god mat, men dom är veganer så jag ska försöka mig på att fixa lite god vegansk mat! Får se hur det går!
 
Sen så har jag förberett en pepparkaksdeg men den får nog bakas ut på söndag. Vi har även pratat om att fixa julgran på söndag. Vi har tänkt köpa en kungsgran i år, förra året så fanns det inga barr kvar på vår gran efter jul så vi vill gärna ha en som håller lite bättre  :)
 
Ha en underbar lördag!
 
#1 - Marie

Plastgran är bäst! :-)
Men det finns ju både för- och nackdelar med allt.

#2 - LILITH - Boktokig mamma med borderline

Vad spännande att se vart bloggen ska ta vägen :)
Vi kör plastgran, jag hatar när det är barr i hela lägenheten.

#3 - Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Riktigt spännande! Klart jag följer med till nya stället :)

#4 - jenny - mammaliv i nashville

Vad kul med flytt! :) Jag genomförde min flytt igår & det är så himla kul!