bambi

Julmys hos Coca-cola
 
Vi var inbjudna till julmys hos Coca-cola med en tur i fabriken och pyssel och en massa gott. Jag träffade på finaste Lovisa/Lofsan där och hennes Sixten poserade tillsammans med Zack och Leah framför alla cola-flaskor.
 
  
Det fanns en karaoke-maskin där så det blev karaoke-premiär för Leah. Hon älskar att sjunga och hittar alltid på egna sånger. Men att sjunga karaoke tillsammans med Baxter var liiiiite läskigt...  
 
 
Rundvandringen i fabriken tycker jag var jättehäftig! Och nyttigt för barnen, för Zack frågade mig på vägen dit "är en fabrik samma sak som en affär?" så det kändes nyttigt för barnen att få se en fabrik. Här ovanför är det Cola Zero burkar som susar förbi.
 
 
Massvis med flaskor....
 
 
Sen blev det fika och wraps. Supermumsiga wraps!
 
 
Och pyssel förstås... Coca cola hade ordnat allt så fint med en massa material till pysslet och så mycket god fika. 
#1 - Carolina - Tävla om Den perfekta julklappen 2013

Wow, vilken kul inbjudan - ser både kul ut och som en nyttig upplevelse, att få veta lite mer från insidan. :-) Kram

#2 - Lina

Vad roligt det verkade vara :) Typiskt att jag jobbar när allt roligt händer.... men kanske ses vi nästa tis på julfesten? kram kram

Svar: Ja, det var jättetrevligt! Jag orkar nog inte ta mig ta till Skansen nästa tisdag....
bambi

#3 - AMANDAS JUL

Åh, vilket kul event! Vore häftigt att få se hur det går till där inne.

#4 - Linnea

Trevligt, absolut, men... Det känns väl inte hundra med okritisk Coca Cola-reklam här hos dig efter hur de misskött sig apropå huvudsponsringen till OS i homofientliga Ryssland... Inte för mig i alla fall.

#5 - ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

va ni på fabriken i jordbro? =)

Svar: Ja, det var vi! :)
bambi

#6 - Millan - två små och mamma mu

Vad roliga saker ni gör :)