bambi

Valborgsmässoafton
Vi har haft en helmysig kväll här hos min syster med grillning och majbrasa. Plutten har envist hållt sig vaken hela kvällen trots att han har varit rätt så trött. Han har varit på jättebra humör och skrattat och tjoat en massa  :)

Har tagit en massa kort som jag lägger upp sen när vi kommer hem! Nu blir det filmmys, vi ska se Australia!
#1 - Josefine

Det låter mysigt!

#2 - Nettan

Hej!

Har nu väntat i två veckor på leverans från Country-dreams, fortfarande inte fått min tunika. Ska det verkligen ta så lång tid? Har aldrig beställt därifrån tidigare.

#3 - Bina

Nettan - Country-dreams har haft på sin förstasida att det varit förseningar i leverans från dem på grund av sjukdom. Slå en signal på måndag, hon är väldigt gullig och kollar säkert upp hur det ser ut med din leverans.

#4 - Bina

Åh låter som om ni haft en härlig Valborg! (själv mådde jag halvkasst och lade mig tidigt)



KRAM

#5 - Bellaaa

Det lät som en härlig Valborg!

Åh har hört att den filmen ska vara väldigt bra, själv så har jag faktiskt inte sett den.

#6 - Nina

låter som en härlig kväll :D

#7 - Leia

Låter trevligt =)

#8 - Martina

Australia är en toppenfilm - ett bra val!

#9 - SEO Company India

Interesting read, thanks for helping keep me busy at work ;)