bambi

Blåbärslycka

Nu när vi storhandlar en gång i veckan så köps det en påse med löste varje vecka också och då har vi faktiskt testat lite olika sorter istället för det gamla vanliga Earl Grey.

Denna vecka blev det Blåbärslycka. Det lät ju himla gulligt tyckte jag. Det var ju till och med en söt liten dvärg bredvid en stor korg med blåbär på framsidan, så då måste det ju vara gott!

Nja... det smakar faktiskt inga blåbär alls... Teet luktar lite blåbär... men annars så var det inte så mycket blåbärslycka. Så det blir nog inget mer köp av detta te igen.
#1 - Isabel

Som min son han e 6 månader & 4 dagar = D

Så hur går allt för din bebis ?

#2 - M

Jag brukar köpa ett te på ICA som heter Champagne och fläder och det smakar verkligen gudomligt gott!!

#3 - Momo

Prova Icas Rabarber&Grädd te! Det är jättegott tycker jag. Annars om du inte vill ha något som är så "sött" så kan du testa vanligt Grönt te! Supergott tycker jag :)

#4 - loppan

ojjjj, d e från den där boken, pelle i blåbärsskogen elä va hett den? ja ääääääääääääääääääälska den som liten!!

fin blogg har du oxå!

Ha en skön helg!

#5 - Sara

Om du gillar blåbär och inte har något emot påste har jag ett tips. FRIGGS röda blåbärste är underbart gott... brukar inte dricka påste men just det här är mumma. =)