bambi

Åh, nej! Inte än!




Ser ni? Ser ni? Jag som trodde att jag skulle få ha lite lugn och ro ett tag till...  Att man skulle kunna sätta henne ner utan att behöva passa henne varenda sekund när vi är i Thailand. Men snart så....

Zack var ju duktig och väntade till han var 10 månader med att krypa i allafall....
#1 - Linda

Haha! Hon är en duktig sötkorv!

#2 - SOFÄ

Nämen sötöga! :) Hon har ju börjat kråla! Jag älskar verkligen hur hon ler mot dig, med hela ansiktet! Hihi, det blir nog ingen lugn och ro nere i Thailand är jag rädd ;)

#3 - Anna SC

ÅÅÅÅh vad underbart!!! Så fin hon är o så jag önskat Axel kunnat göra så... bara lite avis alltså

#4 - Anonym

så är det med småsyskonen verkar det som! min andra tjej, som föddes i maj, började åla i mitten av november och nu är det full fart! första tjejen satt still till 10 månader...

så nu får ni jaga henne på resan. hihi

#5 - Sophie

När jag ser Leah längtar jag efter bebis nummer två! Det riktigt suger i mammatarmen. ;)

Min 20 månaders dotter började inte krypa förrän 4 dagar innan sin 1-års dag. Då var man orolig att hon aldrig skulle krypa. Men så här i efterhand inser jag att det var ganska lyxigt med en bebis som var nöjd med att sitta o pilla med sina saker lääänge.. :)