bambi

Att jag aldrig lär mig...

...att jag alltid måste ha med mig bärselen när jag går någonstans med Leah.

Idag var jag och Anna och besökte LadyDahmer i hennes fina hem. På vägen dit och på vägen hem grät Leah. Hela vägen. Vissa bitar bar jag henne på armen och gick med vagnen i andra handen. För jag klarar inte av när hon skriker och är ledsen så mycket. Jag är inte van vid så mycket barnskrik så jag blir jätteledsen också för att jag inte kan trösta henne.

 

Jag blir så stressad också av att gå med henne ute när hon skriker. Jag blir stressad av att hon är ledsen, jag blir stressad av att jag tror att andra störs och jag blir stressad för att jag känner mig som en dålig mamma.

 

Så nu blir det till att alltid ha bärselen med sig. Men jag har med den ibland, det är bara det att när jag har den med mig så behövs den inte! För Leah är ju inte sån jämt, ibland så somnar hon jättebra i vagnen.... man vet aldrig med henne!

#1 - Naimiez

Jag kan rekommendera sjalbarn.se <3 Köp en bärsjal och ha liggandes i vagnen, tex undermadrassen....alltid med med inte i vägen ;-)



Kram! /Sanna

#2 - Sofia

Hemlig kommentar!

Denna kommentar vill jag att du slänger när du läst den.

Jag "ramlade" in på en blogg som hette

http://oddmollykopior.blogg.se/

Där återfinns både din och min blogg och jag har lite svårt att tolka bloggen.



Mvh Sofia

#3 - Jenny i Dalby(mamma till tre)

Åh jag vet precis hur du känner, hade det likadant med min dotter (med skillnaden att man visste med henne - hon grät alltid i vagnen). Jag drog mig för att gå ut (hon är första barnet) men var ju bara tvungen ibland. Det slutade alltid i kaos, jag var genomsvettig av stress, hon gallskrek och jag trodde att alla tittade och hade åsikter. När hon äntligen tog napp vid 4 månaders ålder gick det betydligt bättre!

#4 - Angelica *2barnsmor*

Du har en sjal/bärsele (?), och jag antar att du använder den mycket hemma? Köp då en bättre begagnad billigt på Tradera eller blocket som du ALLTID har i vagnen, under madrassen som redan nämnts eller i varukorgen under. Du är inte en dålig mamma för att bebben skriker, Du verkar vara en jätte fin mamma, omtänksam och rar mot båda dina barn!!!! Fortsätt kämpa!!