bambi

Åh, snö!!
-Åh, snö!!, utbrast både jag och maken när flygplanet närmade sig svensk mark.




Det kändes faktiskt ovant att se snö. Och kallt är det här hemma! Inte så konstigt att vi fryser när vi har gått från 35 grader till -2 grader på ett dygn. För vi har hållt på och rest i ett dygn (ganska så precis) när man räknar med färd till/från flygplatser och allt.

Barnen är så otroligt duktiga och lugna när vi reser, ingen gnäll eller gråt. Däremot så var det en hel del turbulens på flygresan och det var lite läskigt när man hörde hur alla i planet gaspade när det kändes som en berg- och dalbana i planet.



Så här ser en tvåmånaders posthög ut. Och då har två paket gått tillbaka... som jag inte hann hämta ut... trist! Men en massa andra roliga paket (rena julafton), bland annat en massa nya Mollysar!

Nu så ska jag nog sova resten av dygnet... är helt slut i huvudet! Tusen tack till varenda en av er som har lämnat kommentarer under inlägget om tvättmaskinen! Jag blev helt förbufflad när jag såg att jag nästan hade fått 300 kommentarer under inlägget! Jag blir verkligen rörd och ni är så gulliga som säger att det är er bröllopspresent till mig! Söta ni!!!
#1 - Linda

Välkommen hem!

#2 - Jane

Välkomna hem!! :-)

#3 - majsan

Välkommen hem!

Jag kan tänka mig att det blev en smärre chock för kroppen men förra veckan hade vi nästan -30 här!!!

#4 - Evelina

Välkomna tillbaka!!



Var tävlar man om tvättmaskinen? Hittade bara en tävling men den hade gått ut bara för några dagar sen.

#5 - Sofia

Hälsar herr & fru Bambi välkomna hem.

Hälsar även Zack & Leah välkomna hem.

Och passar samtidigt på att tacka för alla fina bilder, restips samt annat smått och gott från er resa.



Ta nu på er massor av kläder om ni ska gå ut så ni inte fryser och blir förkylda.



Kram Sofia

#6 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Välkomna hem till kalla Sverige igen! Skönt att allt gått så bra! Vad tyckte Hera om att få se er igen då? :-)

#7 - John Hedqvist

Gott att se ni kommit lyckligt hem, hoppas det gor bra att bli av med jetlaggen o ni kan ta vardagen som den blir , John H.

#8 - Viveca

Välkomna hem! Så skönt att barnen tivs med att resa! Snart är det vår :) Är nyfiken på dina nya Mollysar :) Hoppas vi får se lite outfit-bilder snart!

Kram

#9 - Rocktjejen

Välkomna hem! :)

#10 - mrsjanuary

Välkomna hem!

usch vad jobbigt med turbulens. hatar att flyga...bävar för det inför torsdag.

Kram

#11 - Anonym

Välkommen hem till snön. Vilken härlig posthög att gå igenom.

#12 - Förvirrade Morsan

välkomna hem! =) (själv njuter jag av att det är rätt varmt med bara -2 jag ;))

#13 - Hallontuva

Välkomna hem! Och ett stort tack för att vi har fått följa er på resan, med bröllop, utflykter, mat och annat skoj. Det har varit en fröjd varje dag!

#14 - Sussi



Varmt välkomna till kalla Sverige!!!!

Hoppas att chocken har gott över. Med allt snö som har kommit.



Ha det så bra.

Ni har säkert mycket att göra nu ef resan som packa upp saker & komma till rätta.



Kram

Sussi

#15 - fatima (Isayah's mamma + BF mars)

Hej, tack för ditt svar <3



Nu har jag också läst alla dina thai inlägg. Älskar sättet du skrivt allt. Alla tips och pris jämförelser osv :) Ni är en fin familj och grattis till giftemålet.