bambi

100



Barnen var lite svåra att natta och maken kom inte hem förrän sent sent så jag har haft lite svårt att blogga. Men nu är jag så trött så jag nog ta och lägga mig och titta lite på tv. Det känns verkligen som om jag svävar på små moln nuförtiden. Jag är så glad över mitt nya jobb, min fina man, mina fina barn och vårt beslut att börja spara till ett husköp i framtiden.

Har klickat hem två nya böcker - Jamie's 30-minute Meals och Mindfulness för föräldrar. Jag är inte så mycket för "självhjälpsböcker" (då syftar jag på den sistnämda boken) men jag har hört mycket gott om just denna bok så jag ska testa den.

P.S. Glöm inte och vara med och tävla om ett Lego-set!
#1 - Sofia

Jag försår din lycka, med att ha jobb, fina barn och en fin make..:)

Och att få flytta till ett hus är nog mångas dröm.

Själv flyttade jag ihop med min sambo för 5 år sen då vi köpte hans föräldrars hus i Lerums kommun som ligger ett par mil från Göteborg.



Jag försökte trycka på Legotävlingen, men kommer bara till en sida som inte finns. :(

#2 - Viola

Den där sista verkar riktigt intressant!

#3 - Sandra

Åh kan du inte, när du fått, läst igenom och provlagat några recept, berätta om Jamie-boken var nåt att ha? Älskar kokböcker, men vill inte lägga pengar på något som bara ligger i bokhyllan och samlar damm...