bambi

Finbesök av Fnulan
 
Igår mötte jag (äntligen!!) upp Fnulan som är i stan. Gud, va jag har längtat efter den tjejen! Jag skulle ha åkt ner till skåne i somras och hälsat på henne men det kom en massa emellan. Men tur att jag fick lite kvalitétstid med henne igår, för när vi umgås så har vi en tråkig stund! 
 
Först så drog vi till Pizza Hut och åt deras lunchbuffé. Då berättar Fnulis att hon aldrig hade ätit på Pizza Hut förut?!? Vad är detta, undrade jag (som är uppvuxen på sån mat)?? Så nu har jag både tagit hennes tapas-oskuld och hennes Pizza Hut-oskuld.
 
Sen så skulle vi åka hem till mig. Det är bara det att det är lite knepigt det där med att åka kommunalt om man inte har något SL-kort nuförtiden. Remsor gäller inte (nåja, EN dag till) och om man ska ha SMS-biljett så måste man anmäla sig först. För krångligt!!! Så jag gjorde som jag gör när Zack åker med mig, jag puttade Fnulan genom spärren framför mig och sa "skynda dig igenom!!". 
 
Väl hemma hos mig så fikade vi på den goda tårtan/kakan som jag bakade kvällen innan. Mycket god!! Vi pratade och fikade och myste. Sen kom hennes fina man och hämtade upp henne här utanför och då tror nån tant att det är hennes bil han sitter i? Hon öppnar bildörren och börjar prata om det... haha... jag kunde inte sluta skratta.
 
P.S. Receptet på tårtan/kakan dyker upp på måndag i bloggen! Nu far vi iväg till Astrid Lindgrens Värld!!
 
 
Leah hjälpte till med bakningen....
#1 - Carolina

Åh vad mysigt med Fnulan-besök - hon är verkligen toppen! Kram

#2 - Longevity - en blogg om hälsa

Fina Fnulan :-)