bambi

Jag har nåt att berätta....
#1 - Monica

Grattis!

#2 - ladydahmers.blogg.se

amen va FAN jag trodde du skulle avslöja att du var gravid. *besviken*

Men KUL för dig. Och fy fan va skönt att åka utan familjen. *avis*. :-)

#3 - Sandra Michelle

Stort grattis! :)

#4 - En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Men varför kan inte jag se filmen för?? Blir så nyfiken ju ...

#5 - reggi

Vad kul grattis :)

#6 - Julia

Åh vad roligt! Grattis! :)

#7 - Sandra

Vad roligt, stort GRATTIS!! Ha en underbar resa! Kram!

#8 - Longevity - en blogg om hälsa

Grattis!!!

#9 - LILITH - Boktokig mamma med borderline

Men åååh vad härligt och vad glad jag blir för din skull! Lite solsken och bara lata dig efter den jobbiga hösten och vintern du har haft. Det är du väl värd.

#10 - Carola

Åååh, jag som trodde att du väntade bebis nr 3 i magen! :) men grattis ändå jo :D

#11 - fröken K | vill bli amatörfotograf

Hihi, så söt du är. Grattis! Ha det så himla himla roligt och njut!

#12 - johanna

GRATTIS . Lätt värd!

#13 - EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA

Antar att du vann resan?

Kan inte heller kolla filmen, segdator.

Om det var så, stort GRATTIS !!!

#14 - ❤ TUMADRE - ensamstående mamma till två ❤

Nice, jag tänkte också sticka dit sportlovet när det är skollov och allt - fast tillsammans med barnen. Ha en trevlig resa; kanske sitter vi på samma flyg ner ;-)

#15 - Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Men vad kul! Stort grattis!

#16 - Linda-matstugan

Finaste Rose-Marie, jag är så glad så jag saknar ord! Du är den finaste, bästa vän man kan tänka sig. Du är och har varit där i vått och torrt så länge vi har känt varandra. Som jag längtar efter att dra till Barcelona med dig. Så mysigt! Kramar

#17 - Ulle

Grattis!!! Barcelona är toppen!! :D

#18 - Josefine

Grattis, vad kul för dig! Du lurade mig bra där, trodde nästan att du skulle säga att du väntade barn! ;-)

Grattis än en gång, det är du värd efter allt som har varit!

Kram!

#19 - Linduz

Grattis!!
Skriver som Lady Dahmer, trodde du var gravid... ;-)
Vad roligt för er!

#20 - Tess

Stort grattis! :-)

#21 - Jenny - mammaliv i Nashville

Men vad roligt!! Grattis!! :)

#22 - Caroline, längtan efter fler barn!

Grattis vad roligt! :)

#23 - dianasdrömmar

Vad kul. grattis det är du värd kram Diana

#24 - Emlisch

Wooho ett stort grattis- det är du såå värd ❤
Ska bli spännande att få läsa om sen :)

Ha en fin dag!

#25 - emelie med Hugo&Vilma

Stort GRATTIS! Jag har röstat på dig varje dag hihi.

TREVLIG RESA!!

#26 - MiaShopping

STORT grattis! Barcelona är en av mina favoritstäder i Europa.

#27 - Anonym

Orkar inte se filmen... Förstår att du vann en resa, grattis.

#28 - Thina

Stort grattis till dig och ett bra val av resekompis :)

#29 - Lina

Woooohooo ;) STORT GRATTIS :) Vad kul, det är du verkligen värd gumman. Ha en fin dag å hoppas ni snart e friska, krya på. Hoppas vi ses snart, nåt på G? Massa kramar

#30 - Pethra

Ett jättestort grattis till vinsten, Barcelona är en fantastisk stad på alla sätt och vis. :)

#31 - Camilla

Grattis

#32 - Bella

Haha jag trodde också att du skulle avslöja att du är gravid :D

Men Grattis! (jag var en av alla som röstade)

#33 - Johanna - Förort

Men vad härligt, du är så värd att få åka iväg och rå om dig själv. Ha det underbart!