bambi

Vigsel ute i skogen

God morgon söndag och mors dag! Som ni vet så var vi på bröllop i fredags. Jag jobbade först en stund på förmiddagen, sen kom maken och barnen och hämtade upp mig på jobbet. Jag fick byta om och fixa mig snabbt på jobbet innan vi rusade iväg till bröllopet (som var 2 timmar bort!).

Jag var riktigt sur på maken när jag insåg att han hade glömt att ta med sig min kamera när han åkte och hämtade upp mig!! Jag är riktigt ledsen över det… för jag hade verkligen velat ha fina bilder som minne från dagen. Men brudgummen jobbar som fotograf, så det fanns tre stycken fotografer bland gästerna. Men det hade varit roligt med lite egna fina bilder, men jag får nöja mig med mobilbilder…

Brudparet gifte sig inne i skogen. Det var verkligen helt magiskt!Det var i ett skogsområde där solen kom in mellan träden och det blev så underbart ljust! Otroligt vackert! Men jag vill utelämna bilder från själva vigseln då det är brudparets egna stund. Så ni får nöja er med bilder från omgivningarna och lite från festen…

Vi fick alla såpbubblor att blåsa på brudparet och barnen fortsatte att blåsa bubblor ute….

 
 
Efter vigseln blev det lite lekar, bland annat tipspromenad.
 
 
 
Festen hölls inne i en ladugård, som var otroligt fint utsmyckat med en massa ljusslingor och fina skogsdetaljer.
 
 
 

Bruden är jägare, så det bjöds på vildsvin som hon själv hade skjutit. Det var första gången jag åt vildsvin. Det var annorlunda, men riktigt gott!

Sen bjöds det på tre tårtor och en massa massa fika! Ett riktigt stort efterrättsbord!

 
En helt underbar dag, som vi kommer minnas länge – även utan fina foton!