bambi

Ett snöigt sportlov
Oj, nu när jag sitter och skriver detta så vräker det ner snö. Imorse så var det jättefint, soligt och krispigt. Barnen tog fram sina snowkicks som dom fick i julklapp och hjälpte mig även att skotta lite. Jag tror att vi kommer behöva skotta igen så som det ser ut ute nu!
 
 
 

Det är jätteskönt med sportlov, men jag har jättemycket jobb att göra. Även annat. Hade ju tänkt sortera och städa garaget. Som vanligt är min to-do lista superlång när lovet kommer…

Efter snöskottningen och lite lek ute i solskenet så tog jag med barnen och handlade. Om ni tror att barnen slutar att sitta i kundvagnen efter det att dom är 2-3 år… så kan jag säga att så är det inte för mina barn. Dom vill alltid sitta i vagnen och det blir ju inte lättare och lättare ju äldre dom blir att dra den där vagnen. Trångt blir det också…

 
Nej men jag kastar ut dom efter ett tag, för annars får man knappt plats med några varor.