bambi

Datorabstinens
Jag har helt klart haft datorabstinens när vi har varit uppe i fjällen. Men det har ju faktiskt funkat ganska bra att mms-blogga, däremot kom inte ett endaste av mina sms-inlägg fram (alltså med bara text, ingen bild). Jag kanske gjorde nåt fel? Men det var ju coolt att ni kunde hela tiden följa vår resa genom att se exakt vart ifrån jag skickade mms:et! Jag såg att det var några som kommenterade att jag hade varit i deras hemstad! Coolt!

Men jag har saknat att kunna läsa och svara på kommentarer och mail. Sen har jag varit lite ledsen att jag har missat en del tvprogram, men det är ju så bra att man kan se dom flesta på nätet nu för tiden! Så imorgon blir det en hel dag med Robinson, Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show, 24 och Desperate Housewives.
#1 - Malin - brandteknologen

Går det att smsblogga? Som jag har förstått det går det bara att blogga via mms, men sen kan man väl skicka mms utan bilder, med bara text...

#2 - Tia -humor & hypokondri i huvudstaden

Skippa Japansk... det programmet var såååååååååååå dåligt (men det var bara jag som tyckte det i sällskapet).