bambi

Tävling - Vinn picknickpapper och härliga bullformar!


Som ni vet så älskar jag att baka cupcakes och muffins så vad passar inte bättre än att lotta ut lite lyxiga bullformar från [kala:s får:m] och eftersom det även börjar bli picknick-tider så slänger jag med lite roligt picknick-papper. Passa på och bjud era vänner på goda smörgåsar eller wraps i detta läckra picknickpapper med zebramönster!

Ingen egen blogg behövs för att delta i tävlingen!


I vinstpotten så finns förutom paketet med 12 ark av picknickpapper även 3 paket med bullformar (25 st./förpackning). Det ni ska göra är att gå in hos trend4you och välja vilka tre bullformspaket ni skulle vilja ha om ni vann. Det kan vara tre olika eller tre av samma, ni väljer själva!



Skriv sedan i en kommentar vilka 3 paket med bullformar ni vill ha om ni vinner! Glöm inte att lämna mailadress eller bloggadress så att jag kan kontakta er! Tävlingen pågår en vecka, till söndagen den 12 april kl. 12.00.

Tusen tack till trend4you som sponsrar denna tävling!
#1 - Nina

Jag skulle vilja vinna 1 pkt Vallmo, 1 pkt Zebra och 1 pkt Rosen.

#2 - angela

Jag vill vara med o tävla. Jag skulle vilja ha zebra, leopard o carmen.

#3 - Elin

Vilka fina bullformar! Jag skulle vilja ha 3 pkt med CARMEN, verkligen hur fin som hellst. Skulle absolut göra bakningen lite roligare :)



Håller tummar och hoppas på tur!

#4 - Erika

Jag vill vinna CARMEN ZEBRA LEOPARD

#5 - Anonym

Jag är med och tävlar! Om jag vinner vill jag gärna ha ROSEN, ZEBRA och LEOPARD.

LEOPARD är den stora favoriten, och gör sig otroligt snygg till Leilas Chocolate cupcakes, vilka vi åt när jag fyllde år!

#6 - Marie

Hej !Så fräcka....jag skulle vilja ha tre paket Zebra. De skulle passa mina svarta tallrikar och kanske...skulle jag få mina tonårssöner att gilla äta muffins :-)

Kram och tack för en inspirerande blogg!

#7 - Martina

Oj, jag glömde fylla i namn.. Den anonyma kommentaren ovanför kommer från mig!

#8 - ✿ Anna ✿

Roligt! Jag älskar produkterna från därifrån! Om jag har lyckan att vinna så faller valet på tre olika; ROSEN, LEOPARD & VALLMO :)

#9 - Agnieszka

Hej! Jag är gärna med och tävlar, och om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha 3stycken Bullform ROSEN!

Vore underbart att vinna då jag faktiskt fyller år på söndag oxå!

kramar

#10 - LindaH

vilken kul tävling. jag som bakar massor skulle tycka de vore skoj med lite häftiga muffingformar!! jag skulle vilja vinna rosen, carmen och leopard!



ha en fortsatt trevlig dag :)

#11 - Sandra

Muffins? Nä men varma kanel och kardemumma bullar och ett stort glas mjölk! Tre paket söta Carmen passar perfekt till mig! :)

#12 - Amanda

Oj vilken rolig tävling! ^^ Superfina bullformar.

Om jag vann skulle jag vilja ha 3 paket Carmen.

#13 - Therese - Eira min ögonsten

Åh, denna vill jag vinna! Är också galen i cupcakes :) Skulle va superkul om jag vann 3 paket Carmen! Då skulle jag ha dom till Eiras 1års kalas :D



Du har en award att hämta inne hos mig :D

#14 - Nadja

Det vore jätteroligt att vinna detta :). Jag skulle välja Rosen, Vallmo och Leopard om jag hade lyckan att vinna.

#15 - Mammamucklan / Sandra tipsar

Jag vill vara med, jag har länkat hit från tävlingsbloggen:

http://sandratipsar.blogg.se/2009/april/vinn-picknickpapper-och-bullformar.html



Om jag vinner vill jag ha Rosen, Carmen och Leopard.

#16 - Linda

Älskar att baka och gillar att göra bullar och muffins i alla dess lag så om jag van så skulle jag vilja ha ...



Bullformar Carmen, Vallmo, Rosen

Skulle vara så fint till min dotterns kalas.

#17 - Annica Andersson

Jag älskar vallmo och skulle naturligtvis vilja vinna vallmo men också rosen och carmen!



Önskar dig en trevlig vecka! (Är en regelbunden läsare men dålig på att kommentera...)

#18 - Katja

Tre stycken förpackningar av Rosen vore kanon att vinna. Lagom till dopet o allt :) Så snygga cupcakes jag kan baka då!

#19 - evamar - tävlingsblogg

Har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/april/picknickpapper-bullformar-12-april.html



Om jag har tur och vinner vill jag helst ha Carmen i alla tre paket. Det är min absoluta favorit och passar bäst till mina temuggar.

#20 - Jeanette

Om jag vann skulle jag vilja ha 3 paket rosen. Tycker att de är otroligt fina.

#21 - Cilla

Jag skulle välja 3 paket utav ROSEN. Dels för att det är min favoritblomma, dels för att de skulle passa perfekt till blivande 6-åringens sommarkalas i trädgården!

#22 - Sara W

Hej:) Jag skulle vilja ha Bullform ROSEN & Bullform CARMEN & Bullform VALLMO om jag vann. Det skulle göra bakningen mycket roligare eftersom jag älskar att baka:) Bara att hålla tummarna nu. Ha det bra =) Kram

#23 - Angelica - geckon tävlar

Skulle vilja ha två paket av CARMEN och ett paket Rosen :)

#24 - Jessica

Jag gillar verkligen dessa bullformar, om jag har turen att vinna vill jag ha 1 zebra, en leopard och en vallmo.

#25 - a-k

JAg vill också tävla och vill gärna ha serien vallmo, carmen och rosen.

#26 - Carola L

Jag vill vara med och tävla! Länk finns i min tävlingsblogg http://mammauh.blogg.se/tavla



Jag skulle vilja vinna: vallmo, rosen och zebra

#27 - Jenny

jag skulle vilja ha leopard, rosen och zebra :)

#28 - Karin E

Rosen zebra och Karmen skulle jag vilja ha om jag vann. Tänk vilka fina bullar detr skulle bli om jag fick vinna.

#29 - Annas tävlingsblogg

Jag är gärna med och tävlar, skulle bli en perfekt present till min bakgalne kompis.



Tror hon skulle gilla



Carmen, Vallmo och Zebra



#30 - Annas tävlingsblogg

Glömde skriva att jag länkat, här är länken



http://molnboanna.blogg.se/2009/april/picknickpapper-och-bullformar.html

#31 - vintageretroprinsessa

carmen vallmo rosenlåter ju tom som fina små namn :)





Givetvis har jag länkat :)

som mamma till tre kids blir det en hel del bak och picknick då vi bor på landet :)



Käärlek mamma Jessica

#32 - Carro

Vilken rolig tävling, jag som älskar att baka bullar. Jag skulle vilja vinna 1 pkt Vallmo, 1 pkt Zebra och 1 pkt Carmen.

#33 - Ylva

Zebra, Vallmo och Carmen!

#34 - Christian

Zebra, Leopard och Rosen är ju jättesnygga!

#35 - Andrea

jag är med och tävlar och vill villa rosen, vallmo och carmen :)

#36 - sandra

Rolig tävling!

Om jag vann skulle jag vilja ha följande; Bullform ROSEN, Bullform CARMEN och Bullform VALLMO.

#37 - Emilia

Vad rolig tävling! VALLMO, ZEBRA och LEOPARD :)

#38 - lina

hej hej skulle jag vinna skulle jag vilja ha carmen, vallmo och rosen, väldigt rolig idé med mönstrat papper.

#39 - Sandra

Om jag vann skulle jag vilja ha dessa tre:



Bullform CARMEN

Bullform ZEBRA

Bullform LEOPARD

#40 - emmaaaa

jag skulle vilja vinna dessa bullformar:

1 paket rosen

1 paket zebra

1 paket carmen



ha en fin påsk

Kramkram

#41 - Linda

Kul priser :)

Jag skulle vilja vinna:

VALLMO

ZEBRA

LEOPARD

#42 - Amanda

Jag är med och tävlar! Vilken rolig tävling förresten =)



Om jag har turen att vinna så skulle jag välja: LEOPARD, ZEBRA och ROSEN. Riktigt grymma allihopa.



Håller tummarna! :)

#43 - Marlene

Jag hade velat vinna 2 zebra och en leopard :-)

#44 - Märta

Rosen, vallmo och carmen skulle jag välja om jag vann. Ha det så bra! Märta

#45 - rebecca

jag skulle vilja ha 3 bullform leopard, då skulle jag komma igång med bakningen och kunna avnjuta dumlemuffins i vårsolen :)

#46 - Sofia och vovvarna!

Hej! gus villken mysig blogg du har! och villken kul tävling! jag vill självlart vara med!! jag skulle villja ha 2 st Bullform ROSEN och 1 Bullform VALLMO! såååå jäkla coola!

Jag lägger en fast länk i vänstra sidospalten på min blogg . hoppas det är ok? :)



Kram/Fia

#47 - Olelsi

Jag är gärna med och tävlar, då vi snart ska baka för min tös fyller 7 år den 1 maj.

Länkade:

http://olelsi.blogg.se/2009/april/bullformar-och-picknick-papper-att-vinna.html



Om jag får välja tyckte jag bäst om Carmen, Zebra, Leopard.



Kram Nettan i Hälsingland.

#48 - Anonitota

Jag vill såklart vara med och tävla om de fina priserna!

OM jag vinner skulle jag vilja ha formarna Vallmo, Rosen och Carmen.

#49 - Malin

Såklart jag vill vara med :) Kanske jag då äntligen kan ta tag i mitt bullbak så att sambon slipper ;) Om jag vinner skulle jag vilja ha Leopard, zebra och rosen. De är verkligen superläckra allihopa och jag vill ha bullkalas med saft NU :)

#50 - Vilja

Åh vilken go liten tävling, självklart vill jag vara med och tävla. CARMEN bullformarna var verkligen hur söta som helt, så det blir nog 3 pack med sånna om jag har turen att vinna!



nu håller jag tumamrna och önskar dig en skön Tisdag! Kram :)

#51 - sara

jag är med och om jag vinner vill jag ha formarna vallmo, carmen, rosen :)



#52 - Bella

Jag skulle vilja vinna 3 paket Rosen :)

#53 - Anki

VALLMO,CARMEN och ROSEN skulle JAG gärna vilja vinna, härliga formar till vårens o sommarens bak!!!!

#54 - Cecilia

Åh, självklart är man med :)

Om jag vinner skulle jag helst vilja ha ROSEN, ZEBRA och LEOPARD.

Håller tummarna!

#55 - Millah

Härlig tävling. Jag skulle vilja ha : Bullform:LEOPARD,ROSEN & CARMEN





ha det bra :)

#56 - Lindisen

jag är med. skulle vilja ha;

Leopard

Rosen

Carmen



http://lindisentavlar.blogspot.com/2009/04/picknickpapper-o-bullformar.html

#57 - Karin

Nu är jag också med :)

Skulle jag ha turen så skulle jag vilja ha 2 paket Carmen och 1 paket Vallmo.

Jag har länkat här : http://albinsmammatavlar.blogg.se/2009/april/tavla-om-snygga-bullformar.html

#58 - Jessica

Hejsan!

Jag är gärna med och tävlar. =)

OM jag vinner, så skulle jag vilja ha;

2 st Zebra

1 st Leopard



Länkar med bilden från min blogg!



Må gott!

Kram

Jessica

#59 - Madelene

Hej!

Är självklart med i tävlingen. Om jag vinner så väljer jag: Rosen, Carmen och Vallmo. Då jag älskar att baka så hoppas jag på tur i tävlingen.

Kram: Madelene

#60 - Robert

Är med i tävlingen. Om jag vinner så ska jag ge dom läckra bullformarna till min älskade flickvän som blev kvar i Sverige, medans jag är i Tyskland i två år på jobb. Hon skulle säkert välja: Vallmo, Rosen och Carmen. Hoppas på tur nu, då hon älskar att baka.

Mvh/ Robert

#61 - Birgitta

Åh, vilka fina formar. Självklart är jag med och tävlar. Om jag har turen att vinna så väljer jag: Zebra, Carmen och Rosen.

Hoppas på tur nu. Ha det gott.

Kram/ Birgitta

#62 - Rolf

Är med i tävlingen. Om jag vinner så ska jag överraska min kära fru med dessa enormt fina bakformar. Hon skulle bli så glad och skulle nog vilja ha/ Rosen, Zebra och Carmen vid ev. vinst.

Mvh: Rolf

#63 - Evelina

zebra.leopard och carmenskulle jag gärna vinna och baka goda bullar med=)

#64 - Vronkan

Jag deltar i tävlingen! Zebra, Rosen och Carmen skulle jag välja om jag vann. :)

#65 - Sara

Jag vill vara emd och tävla. Jga skulle vilja ha 1 pkt rosen , 1 pkt zebra & 1 pkt valmo.

Ha en bra dag!

#66 - emma

åh det här är ju bara en drömtävling för en som mig. Jag älskar att baka och att dessutom vara lite tredig i köket är alltid positivt :)

Zebra tycker jag var riktigt fräcka. Så dem skulle jag önska om jag vann :)

#67 - Sara

Åh vad fina bullformar! Om jag vann så skulle jag vilja ha Carmen, Vallmo och Rosen.



Har länkat både tävlingen och till trend4you i min tävlingsblogg; http://daxfortavling.blogg.se/2009/april/-113-.html

#68 - Cina

Åh, vilka fina bullar jag skulle få med ett pkt Vallmo och två med Carmen. Mums !

#69 - Jeanette

Hejsan!

Om jag vann, kanske jag skulle baka lite oftare än jag gör, och då skulle jag välja Leopard, Carmen och Rosen.



Länkar från min tävlingsblogg

http://channen.blogg.se/tavlingsblogg/2009/april/picknickpapper-och-bullformar-avslutas-12-a.html

#70 - Kashaya

Oj råkade komma åt post knappen innan jag skrivit vilka jag vill vinna.. Skulle vilja vinna en zebra, en vallmo och en leopard. Kul med lite olika. :-)

#71 - Anne

Carmen, Carmen och Zebra. Glad påsk! :)