bambi

Tips på hur man ökar besökarantalet på sin blogg. Del 6.
Här kommer nästa del på tips på hur man kan öka sitt besökarantal. Jag har redan börjat fila på nästa del. Prenumera gärna på bloggen så att du inte missar nästa del:

bloglovin 





#1 - Anna Kaagaard Kristensen

Bra tips :)



Jag älskar hans rosa body, as cool :D

#2 - linda.

När kommer nästa del?

#3 - linda.

när kommer nästa del??

#4 - Petra

Tack för alla bra blogg tips. Länkat till dej från min blogg då jag bloggade om min thebryggare.

#5 - jessi

vad många bra tips du har!

#6 - Lilla a

Tack för din kommentar! Det var väldigt roligt att du besökte min sida.



På uppdrag av Marielle har jag nu skrivit ett nytt inlägg "10 saker om mig själv". Har försökt att tänka på det som du skrev för att försöka göra det intressant att läsa inlägget men vet inte om jag lyckades. Det blev kanske lite mycket. Om du har tid så får du gärna säga om det är något som du tycker att jag skall ta bort.



/Lilla a

#7 - Dorion

jättebra tips och supersöta bilder såklart!