bambi

Tjuvkika på Odd Mollys höstkollektion 2009

Jag har redan hört att höstkollektionen ska vara underbar men nu har jag äntligen fått sett lite smygbilder och jag kan bara hålla med! Kläder är tydligen lite mer "fitted" än tidigare kollektioner med influenser av rysk docka, kimono och indian-mönster. En hel del rosa och lila!

Bilder från From Tokyo With Love
#1 - Bloggtipsarna

Snyggt! Den ser båda två (även den av oss som vanligtvis inte är en Odd Molly-älskare) fram emot.



Vi tipsar om inlägget idag

#2 - Katinka

Ser fint ut! Fast just färgerna lila och rosa är definitivt inte mina färger då jag är rödhårig. Hoppas det finns andra färgalternativ. I år hade jag tänkt mig att spara upp rejält inför höstkollektionen så det bara är att shoppa sedan...

#3 - Nina

Ser mycket lovande ut =)

#4 - Anna Kaagaard Kristensen

skitsnyggt alltihop :)

#6 - Starmama

Jag har pratat med en inköpare som sa att man ska satsa på några plagg fr höstkollektionen för tydligen är vinterkollektionen katastrofal!