bambi

Energin tar slut...

Jag vet att jag har varit lite dålig på att blogga och att svara på kommentarer denna vecka. Men det har verkligen varit fullt upp nu när lektionerna har satt igång! Jag är helt slut när jag kommer hem och den lilla energi jag har kvar får Zack.

Jag hoppas på att jag snart kommer in i det hela och vänjer mig vid detta snabbare tempo. Jag har även köpt vitaminer och tänkte dricka lite mer juice, jag hoppas att det ger lite extra energi.
#1 - Honungspojkens mamma

Å, det där känner jag igen (även om jag kanske är trött av en annan anledning...) Men jag tror på att man ska vila när man är trött - även om det är lättare sagt än gjort. Och gosa med sin lille. Sen får man svara på kommentarer en annan dag!



Kram

#2 - Britta

Jag är också helt slut efter en skoldag! Brukar ta en Berocca (finns på apoteket, den smakar apelsinläsk) på morgonen det hjälper lite.

#3 - everydaymolly by Bina - en molly varje dag!

Hoppas du piggar på dig snabbt och "är ett" med tempot!



KRAM

#4 - johanna

Jag har en likadan kudde! Visst är den mjuk?!!

Det är lite kämpigt när allting kör igång efter sommaren...Det tar ju ett tag innan man vänjer sig, och då är det plötsligt dags för jul, lagom till dess att man är inne i "lunket"...