bambi

God morgon torsdag!
Ah, härligt med kort jobbvecka. Ja, för imorgon så har jag bytt bort mina lektioner så att jag kan följa med Zack på inskolning. Det ska bli riktigt spännande!

I helgen så ska en massa fixas. Vi ska shoppa grejer till Zacks ett-års-kalas som är nästa lördag och så ska vi även börja baka lite av det som kan bakas i förväg. Det är mycket att ordna med det där, men det ska bli skoj!

Sen så ska jag försöka hinna göra ett till videoinlägg nån gång under helgen... det var ju länge sen jag gjorde det första videoinlägget här på bloggen!

Hoppas att ni alla får en underbar torsdag! :)
#1 - nina

Ha en bra dag du med!

#2 - Fru Evelina

vad skönt att korta ner arbetsveckan!



nja, fotografen vill ju redigera alla bilder och varje bild tar ganska lång tid att fixa med... så hon satte 10 som maxgräns :-). Sen är ju bara vi jätteglada över att få så fina bilder utan kostnad eftersom det annars är svindyrt med fotografbilder!



kram