bambi

Odd Molly feeling hos H&M barn

Öppnade H&M Barn katalogen och tyckte direkt att det var Odd Molly-känsla i dessa klänningar. 199 kronor styck kostar dom och finns i storlek 86 uppåt 128. Och nej, jag ska inte köpa nån till Zack  ;)
#1 - Elin - Ett hus till oss

Hahaha..visst är det typiskt att allt skall vara så tjejigt ;)

#2 - Bina - everydaymolly

Ja och jag började garva när jag såg de rutiga blusarna och klänningarna från odd molly.. i min dotters garderob hänger två svart rutiga klänningar som hennes farmor köpt på KappAhl.. förra säsongen.

#3 - barnshoppingbloggen - mode & shopping för barn!

Ja verkligen likt :)

#4 - Molly-Marie

Helt otroligt bra att det har kommit mini-Mollysar till ett fantastiskt pris. Min dotter på 7-år älskar mina Mollysar och nu kan hon få "egna" utan att mammas plånbok dräneras ;)

Vi köpte den rutiga så att hon kan matcha mig med min Chexk me Adress - kommer bo i min för den är så mjuk och gosig!