bambi

Odd Molly tips

För den som söker efter en Tenfold Knit i bomull så finns dom hos Steranko för den billiga pengen 775 kronor! Just nu finns bara storlek 2 och 3 kvar, skynda skynda! (Om jag inte hade shoppat så mycket igår så hade jag köpt en!)
#1 - Katinka

Wow! De har satt ner den ännu mer ja! Jag har bestämt mig för höstens ullvariant i denna färg istället så tyvärr blir det inget för mig heller. Redan slut i stl 2 dessutom....

#2 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Katinka: Oj, nån som var riktigt snabb där med stl 2...

#3 - Zun

Tack för tipset om Steranko, har precis klickat hem drömklänningen Full Emblem Smock Dress. Den sista de hade i lager ;-) 1300:- för den känns väl heeeeeelt ok?!!!!



Kram Zun

#4 - Linda

Tack för det tipset, ska in o kolla omgående...

#5 - Marie

WOW!

Jag klickade hem en i strl 14.

Motsvarar det en 3:a?

Hoppas någon av er vet :)

#6 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Marie: Jo, jag tror att strl 14 motsvarar storlek 3!

#7 - Evalena

Här kommer en eftersläntrare o missar hela skiten. TYPISKT!



Men kram iaf!

;-)

#8 - Evalena

Här kommer en eftersläntrare o missar alltihopa.

Typiskt!



KRAM

#9 - Lene *Innerjoin*

Jag upptäckte det för några dagar sedan...klickade nästan hem en då (Rea-galen) ....Men jag besinnade mig, har lite svårt för broderiet på ryggen....Blev en Lovely Knit istället (vintage)

#10 - Cissi

Nej, du har rätt. En sovmorgon då och då är rätt okej. Det är när jag tvingar upp Emil två mornar i rad som jag är usel. skoja bara :) Det brukar inte hända!



Ha det bra!

#11 - anna

Buhu, jag hann inte...

#12 - Linda

Jag hann inte heller.... f-n... jag som letet efter en sådan...