bambi

Odd Mollys modevisning
Helena Christensen fotas för vår/sommarkollektionen 2010

Jag har fått en del frågor om jag inte ska på Odd Mollys modevisning på Grand ikväll. Men det ska jag tyvärr inte. Fick tyvärr ingen inbjudan (min adress skrevs upp på en lista då jag fick inbjudan till lanseringen av hudvårdskollektionen, men jag vet inte vad det var för lista...).

Så jag får ta och bänka mig framför datorn (som alla andra Mollyfans) och se på modevisningen live på deras hemsida klockan 22 ikväll!
#1 - Pingla

Jag ska dit! Tjohoooo! Kommer garanterat hamna bakom en stolpe eller nåt men kul ska det bli.

#2 - Anna

Jag ska också kolla den på nätet - om jag är vaken :)

#3 - Emma

Ja jag fick inbjudan men kan tyvärr inte gå:( Har en liten 8 månaders hemma som tyvärr är inne i en riktig mammig period och har separationsångest utan dess like. Men vad är väl en bal på slottet...

#4 - Susanna

Det vill jag inte missa!