bambi

Paket från Marengs

Idag fick jag äntligen hämta ut mitt paket från Marengs (dansk webbutik). Jag gjorde beställningen 2009-07-24, alltså snart en månad sen!

Jag fick hem ett par smalville bloomers i färgen nougat, en supersöt pointelle tank i färgen purple (älskar färgen, Bina har en likadan som jag blev så kär i) och så en 327:a i färgen powder.


Jag tror att jag inte tycker att jag passar i 327:an. Känns inte som att färgen powder är så fin på mig... så jag kommer nog att sälja den och köpa den i annan färg. Om någon är intresserad av min 327:a i färgen powder, storlek 2, helt ny med tags och i påse så maila gärna mig! (Mailadress finns i vänstermenyn) Pris: 899 kr + frakt  (egentligen 699 danska kronor... men vi kan säga samma pris som den kostar i svenska webbutiker.)
#1 - Linda

Hade jag haft mer pengar hade jag slagit till på en gång! jättesnygg

#2 - Anonym

Hej!



Jag är intresserad av din 327:a.



Hälsningar Helena

#3 - Sara Mia

Nu blir jag nyfiken. Vilken färg på 327:an blir det istället?

#4 - Anonym

blir det inte väldig dyrt att beställa från Danmark? Fint var det i alla fall!!

#5 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

anonym: Jo, frakten är lite dyr men om man verkligen vill ha en viss Molly så är man villig att betala lite extra. Men blommersen och linnet var på rea!

#6 - modellmini ♥

Jag tror att puder-färgen kräver mörkt hår helt enkelt! ;-) Vilken färg ska du köpa istället?



Kram modellmini - bloggen om barnmode

#7 - Linda

Grattis till bra köp - härligt med nya mollysar..

#8 - Bina - everydaymolly

Åh GRATTIS till ett fint linne - det är ett fint djup i färgen på det!