bambi

Tävling: Vinn Odd Mollys handkräm

Jag är så glad att få presentera en tävling med en sån fin Odd Molly vinst, sponsrad av Eleven (som säljer hela Odd Mollys hudvårdsserie)! Deras handkräm "my hands love me" kan bli din! Den är en av mina egna favoriter, ni hittar min recension av den här!

Tävlingen pågår en vecka, alltså till torsdagen den 3 september! Då drar jag slumpvis en vinnare!

För att delta: Besök Elevens webbutik och svara på följande frågor:
1.) Vilken slags juice innehåller Odd Mollys handkräm?
2.) Vilket (förutom Odd Molly, då ;)) är ditt favoritmärke som finns hos Eleven?

Glöm inte att fylla i din emailadress eller bloggadress!
#1 - Camilla (lillmillan)

Kul tävling!



1. handkrämen innehåller: kaktusjuice

2. mitt andrafavorit märke hos eleven är: Boots No7



Fortsätt att blogga så underbart som du gör!

Du förgyller min dag.



Mvh camilla

#2 - Zun

1. Kaktusjuice

2. Clean - jag är helt beroende av deras Warm Cotton! (men inget slår iofs Odd Molly-doften ;-) Varför finns inte den på burk?!!)



Kram Zun

#3 - Britta

1. Kaktusjuice

2. Clarins, samtliga produkter är kanon framförallt rengöringsskummet (Gentle foaming)



Kul att du har en utlottning!

#4 - Sara Mia

1. Kaktusjuice

2. Burberrys dofter är mina favoriter. För att inte tala om förpackningarna.

#5 - linn

1. odd mollys hand cream innehåller kaktusjuice! (:

2. Jag gillar flera märken hos dom, men får säga Make up store för deras smink är så bra :D



Åh skulle gärna vinna denna hand cream till min underbara storasyster som älskar odd molly och snart fyller 30år! :D



Tack för en bra blogg!

#6 - Pou

1. Den innehåller kaktusjuice

2. Clarins skulle jag nog säga.



:)

#7 - Anna

Jag fick hem mina varor idag men blev besviken =\

Den luktade typ inget mer än mormors gamla tvål, sådan tvål man hade förr i tiden..trist, de åkte ut på tradera så får vi hoppas man får napp, men smaken är väl som baken =)

#8 - Nena

1. Kaktusjuice

2. Yvonne Ryding A beautiful idea cleansing lotion. Det enda som funkar i mitt ansikte...

#9 - Nadja

1. Kaktusjuice

2. Make up store, älskar deras smink!

#10 - Carolina

1. Kaktusjuice

2. Björn Axéns hårvårdsprodukter!

#11 - Julia

1. Kaktusjuice, eller kaktusjuice-extrakt för att vara exakt!

Härligt att jag fick in ett litet rim där... =)



2. Mitt favoritmärke från eleven.se får jag nog säga är smashbox...

Om man inte får välja allt, älskar smink och hudvård...



Fina bilder på Zack från förskolan, älskar den när han klättrat upp i den lilla trappen, han ser såå nöjd ut! =)



Kram

#12 - Christina

Nu har jag lärt mig att molly handkrämen innehåller kaktusjuice!!

Jag har läst på bloggar om CLEAN, skulle gärna vilja prova någon parfym.

Tack för en bra blogg, är inne och kikar typ varje dag!! KRAMIS

#13 - Christina

Nu har jag lärt mig att molly handkrämen innehåller kaktusjuice!!

Jag har läst på bloggar om CLEAN, skulle gärna vilja prova någon parfym.

Tack för en bra blogg, är inne och kikar typ varje dag!! KRAMIS

#14 - exklusivvardag

1 kaktusjuice

2 clarins



kramar

#15 - Linda

Jag vill såklart vara med och tävla. Och svaret på fråga ett är att handcremen innehåller kaktusjuice. På fråga två så säger jag Escada, köpte en parfym därifrån en gång, den räckte jättelänge, och luktade väldigt gott.

#16 - Ina

Åh vad spännande, bukar inte ha någon tur i tävlingar men det sägs ju otur i spel tur i kärlek. Oavsett mina tidigare erfarenheter av spel måste jag självklart delta för man vet ju aldrig.



1. Kaktusjuice-extrakt från Mexico.

2. Escada



Håller alla tummar jag har nu!!:-)

Kramis!

#17 - modellmini ♥

Hej Bambi!



Jag ska snart ut i min 14 veckor långa sjuksköterskepraktik (börjar termin 4 på måndag, 4 av 6) och är verkligen i ett behov av en bra handkräm...det blir en hel del handtvätt på sjukhuset så det vore skönt att kunna smörja in händerna med en riktig goding efter avslutad arbetspass.



1) Kaktusjuice

2) Yvonne Ryding - http://www.eleven.se/yvonne-ryding-a-beautiful-idea-day-cream-4131.html - den bästa dagkrämen någonsin!



Kram modellmini - bloggen om barnmode

#18 - mirka

hej,



OM handkräm innehåller kaktusjuice

clarins som andra favorit

#19 - everydaymolly by Bina - en molly varje dag!

Ohh den här vill jag gärna prova mot mina torra händer!



1. Kaktusjuice



2. Synd att de inte saluför Kanebo.. så det får bli Clarins

#20 - Bröllopsbloggen

hej hej, hoppas allt är bra?



igår övade vi i kyrkan och nu har ja lagt upp låtarna som vi testa kika in och säg va du tycker



kram

#21 - Elinor

1. Kaktusjuice

2. Anna Sui



Håller tummarna. Tack för en bra blogg.

Elinor

#22 - Susanna

Jag vill också vara med! :)

1.Kaktusjuice

2.Make Up Store

#23 - anna76

1. Innehåller Kaktusjuice

2. Make up store-smink och Escada-doft :-)

#24 - Carina

1. Kaktusjuice

2. make up store



Gillar din blogg!

Kram Carina



#25 - Linne

1. Den innehåller kaktusjuice

2. Glamourflage gillar jag, har dessutom så fina gammeldags förpackningar.



Fin blogg du har!

#26 - Elin

1. Jag har som alla andra här ovan lärt mig att den innehåller kaktusjuice.

2.Finns många märken jag gillar, men jag väljer Burberry, älskar deras brit sheer och deras nya beat luktar också mumma.

#27 - Caroline

Hej! Kul med en tävling!



1. Den innehåller kaktusjuice.

2. Too faced är min favorit!



Kram

#28 - Klogs

Hejsan!

Jag vill först säga att du har en mycket trevig blogg som jag försöker kika in på ofta.



1. Den innehåller kaktusjuice

2. Make up store

#29 - Malla

Tjingeling!



1 kaktusjuice

2 Clarins får det bli då de inte har Kanebo

#30 - Jenny

Hejhallå



Vilken roligt tävlig och vilket fint pris! Jag svarar:



1.Kaktusjuice

2.Make Up Store



Håller tummarna :)



Trevlig helg!



Mvh Jenny, [email protected]

#31 - Förvirrade Morsan

1. Kaktusjuice

2. Jag gillar KEB Swedish formula (bland annat ;))



Nu håller jag tummarna att jag vinner=)

#32 - Halvan

Jag vill gärna vara med i din utlottning!

1) Kaktusjuice

2) Boots No7

:-) :-) :-) :-)

Trevlig helg!

#33 - Josefine

Svar:



1. Den innehåller kaktusjuice.



2. Mitt andra favoritmärke är Crabtree & Evelyn, härligt doftande och med vackra förpackningar. Fast mest nyfiken är jag såklart på Odd Mollys produkter!



Håller tummarna!

#34 - Agnieszka- Mamma till 2

Handkrämen innehåller kaktusjuice!

Juicy Couture är ett av mina andra favvomärken!



kram

#35 - barnshoppingbloggen - Anna

Tänk att ha en sån lyxig produkt på skrivbordet nu när jag kommer tillbaka till arbetslivet efter 14 mån mammaledighet =)



1. Kaktusjuice-extrakt

2. Too Faced är en favorit för jag älskar deras söta förpackningar och deras slogan "Why be pretty when you can be gorgeous"!

#36 - Cizzi

1. Kaktusjuice

2. Mitt favoritmärke som finns på Eleven är nog Clarins.



Du har en helt underbar blogg. Är in och kikar i stort sett varje dag, men är dålig på att kommentera =/

#37 - Nina

1. Kaktusjuice

2. Make up store!

#38 - Elin

1. Kaktusjuice

2. Voluspa, älskar deras doftljus!



Tack för en bra blogg!!!

#39 - anna

1. Kaktusjuice

2.Boots nr 7



Hoppas på tur!

Tack för en fin blogg!

#40 - Sofia

Wow en Odd Molly tävling!

Jag vill också vara med.



1. Den innehåller Kaktus juice (extrakt)

2. Lacoste (touch of pink deo) är helt underbar.

Ja hela Lacoste serien är bra, och tänk så många

år den funnits.



Kram Sofia

#41 - Anna Sol

Hej!

1. Kaktusjuice

2. Too Faced



I love odd molly och din blogg! ;-)



#42 - Frida

1. Kaktusjuice extrakt.

2. GA.MA , skulle inte kunna vara utan mina plattänger från GA.MA



[email protected]

#43 - Lene

Klart jag vill tävla!

1. Handkrämen innehåller: Kaktusjuice

2. Jabu´she (känns lite tantigt, men bra på min hud!)

#44 - Mia

Tackar inte nej till chansen att vinna :)



1. Den innehåller Kaktusjuice.

2. Får nog lov att säga Make up store här!

#45 - Madde

Hej!



Å vilket underbart pris:b



1. Kaktusjuice

2. Youngblood Mineral Cosmetics.

#46 - Anna



Kul tävling!



1. Innehåller kaktusjucie



2. Björn Borg oxå svenskt!

#47 - Rita

Hej!



Hittade din blogg ikväll och har läst den i ett par timmar (inkl. länkar). Underbar blogg! Och kul med tävling!



1. Kaktusjuice-extrakt

2. Calvin Klein

#48 - Grethe

Hei,



1 Kaktusjuice fra Mexico

2 Marc Jacobs

#49 - Bettan

Hejsan!

Vill gärna vara med och tävla och här kommer mina svar:

1. Kaktusjuice

2. D:fi



KRAM!

#50 - Susanne Henriksson

Här kommer mina svar:

1. Kaktusjuice

2. Smashbox deras primer är toppen!

Tack för en intressant blogg, har börjat följa den sedan en månad tillbaka...

#51 - Susie

1. Kaktusjuice

2. Aquolina. Deras produkter har barnsliga, ljuvliga godisdofter som passar utmärkt som luktsubstitut när man försöker hålla igen på sötsakerna:)

#52 - Susanne

Hej!

Här kommer mina svar:

1.Kaktusjuice

2.Make Up Store

#53 - Ann-Louise

Handkrämen innehåller kaktusjuice.

Bortsett från Odd Molly får favoritmärket bli Escada.

#54 - Gunilla

Hej!



Svaret är 1) Kaktusjuice och på 2) säger jag Jabu´she.



Gillar din blogg; särskilt Odd Molly-tipsen!

#55 - jossan

svar 1: den innehåller kaktusjuice :)

svar 2: älskar björn axéns produkter!

#56 - Linda

Jag har aldrig testat något ur Odd Mollys hudvårdsserie, men är nyfiken efter allt jag läst i din blogg! ;-) Så jag vill gärna vara med och tävla! Mina svar är:



1.Kaktusjuice

2.Make Up Store

#57 - Mimmi

1. Kaktusjuice

2. Guess



mimmi @ mimrox.se (ta bort mellanslagen runt "@"

#58 - Julia

1. Kaktusjuice



2. Clarins



Hoppas jag vinner!

#59 - Tilda

1, kaktusjuice-extrakt från mexico innehåller den!

2, Det måste nog vara marc jacobs, Parfymen Daisy luktar himmelskt!

#60 - Josse

Jag vill gärna vara med och tävla. Mina svar är:

1. Kaktusjuice

2. Make Up Store



kram!

#61 - Sandra

Klart att jag vill vara med!



1) Kaktusjuice

2) Clinique



Ha en bra kväll!



#62 - Lena

ute i sista stund förstås.



Mina svar:

1) kaktusjuice-extrakt

2) Bvlgari och då gärna Omnia Améthyste EdT. Doftar ljuvligt

#63 - GI-Malin

1. Kaktusjuice

2. Clean

#64 - I ett litet hus

Svar: Kaktusjuice

Produkt jag gillar: Älskar Escada!



Nu håller jag tummarna!



#65 - evamar - tävlingsblogg

Hann hit i sista stund! Hoppas turen håller i sig så jag vinner! :)



1) Kaktusjuice

2) MUS

#66 - evamar - tävlingsblogg

Hann hit i sista stund! Hoppas turen håller i sig så jag vinner! :)



1) Kaktusjuice

2) MUS

#67 - suss

1. Handcremen innehåller kaktusjuice

2. Min faborit är Elisabeth Arden



Hoppas jag har tur!!!

#68 - Karina

Här kommer resultaten från VÄSE-juryn:



1. Kaktusjuice

2. Calvin Klein



Har ingen egen blogg. Tyvärr (kanske)!

Karina

#69 - Gabbies

Hoppas att du inte har hunnit dra en vinnare än för jag är gärna med! Svar på frågorna:

1. Den innehåller Kaktusjuice

2. Mitt favoritmärke är inte ett sminkmärke utan Incoco, nagellack som man klistrar på nageln.



Har länkat också: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/september/odd-molly-handkram.html



Hoppas på turen!

#70 - Jessica

Åh vilket härligt pris! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Svaren på frågorna är:

1. Den innehåller Kaktusjuice.

2. Mitt favoritmärke är Make Up Store.



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/september/vinn-odd-mollys-handkram.html#comment



Ha det så bra!

/Jessica

#71 - Erika

1. handkrämen innehåller: kaktusjuice

2. make up store

#72 - Kashaya

Är gärna med.=) Jättesugen på att testa Odd Mollys produkter.



1. kaktusjuice

2. Jag gillar Aquolina.

#73 - Millah



1. handkrämen innehåller: kaktusjuice

2. makeupstore :)



Kramar

#74 - Lina

Om du inte stängt dörren vill jag gärna också vara med i tävlingen :-)



1. Kaktusjuice

2. Stella McCartney

#75 - alexandra

den innehåller:kaktusjuice och min favortit är såklart Odd Molly! :):)

#76 - Sandra

1. Den innehåller kaktusjuice

2. Björn Axéns hårvårdsprodukter

#77 - Jeanette

1. handkrämen innehåller: kaktusjuice

2. Burberry

#78 - Lina

1. Kaktusjuice

2. Pure

#79 - Pernilla Johansson

Hej



Läste att dragningen av handkrämen flyttats fram. Vill därför passa på i sista stund att vara med i tävlingen genom att svara på frågorna...

Handkrämen innehåller cactusjuice och min favorit är Marc Jacobs produkter.



Mvh Pernilla