bambi

Äntligen, en pulka!


Ja, vi fick äntligen tag på en pulka under vår shoppingrunda. Vi hittade till och med en med ryggstöd och bälte. Det var på Stadium, men det fanns inte många kvar!

Sen så inhandlades en ny gryta och några pyjamas till Zack också.

Det blev en snabb fika med några vänner och så kunde jag förstås inte låta bli att kika på Odd Molly-reorna. Odd Molly butiken har inte startat sin rea ännu så jag var inte förbi där (jag får tyvärr inte avslöja något om den heller!). Men Mathilde i PK-huset hade 50% rabatt på allt från höst och vinterkollektionen. Jag var så nära att köpa en mössa och ett par strumpor... men jag lät bli. Ska spara pengar till vårkollektionen istället.

NK hade ingen rea alls, på någon avdelning, vad jag såg... tråkigt!


#1 - Jenny

Underbar blogg, men NK börjar sin rea senare :)

Kramar

#2 - Evalena

Men vad duktig du är! Jag är såna här gånger rätt nöjd över att vi inte har sånt jättutbud av OM i vår lilla stad. Då slipper man liksom lockas.

;-)

#3 - mollie

NK börjar inte REA ut förrens 7-8/1... brukar alltid vara så:-)

#4 - Nina

Den 7 börjar NK sin rea ; )

#5 - Camilla

Hej!

Hoppas på att få lite hjälp, är ute efter en Taradiddle dress, röd eller lila helst, du/någon råkar inte veta vart det kan finnas någon (strl 2-3). tycker att ag skymtar en sån i den beiga färgen på bilden från mathilde, men man kan ju ha fel!



Hoppas på lite hjälp, för den tycks vara slut överallt.

#6 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Camilla: Nej, det var Indy dress och Brand new 2nd hand dress som hängde där bland annat... tyvärr!

#7 - Tabby

Åhh..såg du om alpacka long mix fanns i st 0 i färgen roayl?



TAbby

#8 - Tabby

Vet du oxå om de skickar med post?



Tabby

#9 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Tabby: Tyvärr kollade jag inte på storlekarna på den eftersom jag redan har en egen. Ring och fråga!



Jag tror faktiskt att dom skickar, har hört nåt om det från läsare tidigare....

#10 - Elisabeth

OM butiken startar sin rea 7/1. Var på Mathilde idag och det fanns (relativt) mycket kvar, men inte var det 50 % på allt? Butiken "Wink" (tror jag den hette) i Sturegallerian hade 40 % på allt, hade en del Odd Molly kvar.

#11 - Natta, Amandas mamma

Hej!

Vilken bra pulka, sånna har jag inte sett tidigare.

#12 - Johanna

Hur mycket var rean på Mathilde? Man får snåla nu :)

#13 - Camilla

Tack så hemskt mycket för svaret, jag få helt enkelt leta vidare!

#14 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Johanna: Jag tror att den var mellan 20-50%. Ullsockorna som jag höll i kostade nåt på 550:-, t.ex. Och mössan nåt på 800:-

#15 - Mabimao

Det var 30% på Mathilde. Jag handlade strumpor och linne över telefon där idag.

Odd Mollys butik börjar den 7:e. Ingen hemlis.......

#16 - malin

fasen att man inte bir i stockholm :-(



jag vill fynda på mathildes rea jue...........

#17 - Nena

Fyndade på Mathilde på annandagen och då var det iallafall 30% som gällde. Så nöjd med mina fynd därifrån!!!! var inne på wink också där det var 40% men där hittade jag inget, däremot fyndade min syster där...

#18 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Mabimao: Butikschefen bad mig att inte skriva några detaljer om rean när jag fick reda på om den i början av december... men nu kanske det inte är någon hemlis längre...

#19 - Johanna

Hej!

Hur mycket kostade koftorna på mittenbilden på rean? Nyfiken :)